Blog pagina 35

Mis niks van de online automotive:

28 mei 2015

Leadproces deel 1: Cradle to Grave verkopers

Hoe volg je online leads op? Van Cradle to Grave Laatst schreef ik een blog inzake de drie leadprocessen welke je als dealer zou kunnen gebruiken om online en call leads te kunnen opvolgen. Wij onderscheiden hierin drie grote stromen: Cradle to Grave, Certified Verkoop en KCC/BCC verkoop. In dit eerste deel omschrijven wij graag […]

Lees verder
28 mei 2015

Leadproces deel 2: Gecertificeerde verkopers voor leads

Het tweede proces om leads op te volgen zijn de gecertificeerde verkopers Onlangs schreven wij een blog over de drie hoofdmanieren om leads op te volgen: Cradle to Grave, KCC/BDC en gecertificeerde verkopers. In deze blog vertel ik u graag over de meest interessante van de drie, namelijk de gecertificeerde verkopers. Dealers Wat laten we […]

Lees verder
27 mei 2015

Blog: 90% van de leads wil prijsinformatie

Blog: 90% van de online leads wil prijsinformatie Anno 2015 is het internet niet meer weg te denken in de remarketing van gebruikte auto’s. In- en verkoop B2B gaat vrijwel volledig online, via veilingen etc en de autobedrijven presenteren hun voorraad op de diverse autoportals zoals Marktplaats. En daarmee beginnen ook de nieuwe kansen anno […]

Lees verder
18 mei 2015

Blog: Drie manieren om leads te behandelen in het dealerbedrijf!

Welk proces past het beste bij jouw dealerbedrijf? Er zijn grofweg drie manieren om leads voor nieuwe en gebruikte auto’s in het dealerbedrijf op te volgen. De verschillende processen zijn: Cradle to Grave BDC / KCC Gecertificeerde verkopers 3 processen In de komende blogs zal ik ingaan om de verschillen, voordelen en aanpassingen die nodig […]

Lees verder
16 mei 2015

Blog: Je staat niet bij de Albert Heijn aan de kassa toch?

Voorkwalificeren is de killer voor je sales! Deze week weer het meest fantastische voorbeeld gehad hoe een verkoper van een van de grootste merken in Nederland omgaat met leads. Lead wordt geaccepteerd en daarna binnen 5 minuten afgesloten als zijnde niet verkocht. Motivatie: De ervaring van deze verkoper is dat men toch niet verkoopt aan […]

Lees verder
15 mei 2015

Blog: 20% en 90% in online sales calls in het dealerbedrijf

Wat heeft 20% en 90% met elkaar te maken? Dat leg ik graag uit! In een van de laatste onderzoeken in Amerika over op welke wijze de consument een auto kocht kwamen wat leuke cijfers bij elkaar. Cijfers wat eens te meer benadrukt dat de verkoper anno 2015 des te belangrijker is. Dus de verkoper, […]

Lees verder
12 mei 2015

Blog: Het opvolgen van online leads in de Automotive

Proces, waarbij het toeval is uitgesloten is het voornaamste verschil tussen geen en wel succes! Het opvolgen van online leads is een proces gestuurde bezigheid welke elke autoverkoper kan volgen. Immers de verkoper is diegene die wij in het dealerbedrijf van de meeste werknemers, het meeste betalen en welke met de secundaire arbeidsvoorwaarden ook best […]

Lees verder
12 mei 2015

Geo Targeting in het dealerbedrijf

In Amerika zijn er al een aantal best practices op basis van Geo targeting en Showrooming! Onlangs heb ik een aantal sessies gevolgd over Geo targeting in het dealerbedrijf. In deze sessies kwamen een aantal dealers aan het woord, welke al ver waren met Geo Targeting en showrooming. Geo Targeting Geo targeting is de techniek […]

Lees verder
8 mei 2015

Blog: Waarom de VDP pagina voor het dealerbedrijf zo belangrijk is!

De VDP pagina is het belangrijkste stukje online onroerend goed welke je als dealerbedrijf bezit! Onlangs schreef ik al over de nieuwe essentiële functie in het dealerbedrijf, de Internet Marketing Director. Deze weet als geen ander dat de VDP, of te wel de Vehicle Detail Page de belangrijkste pagina is voor een dealer. De VDP […]

Lees verder
8 mei 2015

Blog: Welk sales potentieel herbergt uw marketing inspanningen als autodealer?

Of laat u het aan de (on)kunde van uw verkopers afhangen waarin u uw marketing spendeert? In de nieuwe rol van Internet Marketing Director kent u uw pappenheimers wel! Veel leveranciers welke u graag een bepaalde ‘one of a kind’ marketing programma willen verkopen welke zich nog niet bewezen hebben. Echter, u weet ook als […]

Lees verder
VorigeVolgende