Pauls blog

Pauls blog

Mis niks van de online automotive!

Frans de Hoyer is spreker op de #DCDW op 30 november!
3 november 2016

Frans de Hoyer is spreker op de #DCDW op 30 november!

Haalt u het maximale uit uw e-mailnieuwsbrieven of laat u kansen liggen? Wat komt er allemaal bij kijken voordat een nieuwsbrief een goede en professionele e-mailnieuwsbrief is? Uit onderzoeken en vooral door heel veel te testen, zien we dat er een aantal stappen genomen moet worden om maximaal rendement te kunnen halen uit e-mailmarketing. Maar […]

Lees verder
Heeft een mobiel nummer nu meer of minder leads op een autoportal?
3 november 2016

Heeft een mobiel nummer nu meer of minder leads op een autoportal?

Nieuwe data bij Marktplaats dmv Call Tracking laat iets zien! Onlangs heeft Marktplaats Call Tracking geimplementeerd, een service waar ik ongelofelijk blij mee ben! Immers naast dat je prima online leads kan traceren en kan volgen, was dit nog niet op schaal mogelijk bij de autoportals voor call leads. Men kreeg zelfs een melding als […]

Lees verder
#DCDW op 30 november met Glenn Pasch
1 november 2016

#DCDW op 30 november met Glenn Pasch

Op 30 november organiseren wederom een Digital Car Dealer Workshop #DCDW met als hoofdgast: Glenn Pasch Glenn Pasch, CEO van PCG Company en ook auteur van onder andere: “auto’s verkopen in het digitale tijdperk” en “The power of connected marketing” komt op 30 november naar de Digital Car Dealer Workshop #DCDW voor een presentatie inzake de nieuwste […]

Lees verder
1 november 2016

Waarom ik denk dat het de autoverkoper is die meer kan verkopen…

De verkoper is uiteindelijk de eindverantwoordelijke! Laatst was ik bij een autodealer en die vertelde me dat het motiveren van zijn verkopers om online leads op te volgen hetzelfde was als het trekken aan een dood paard. Nu kan ik mij zijn frustraties best wel indenken, zeker omdat we met zijn allen veel kansen laten […]

Lees verder
Als 14% van je potentiele klanten alleen maar online is op de Smartphone
31 oktober 2016

Als 14% van je potentiele klanten alleen maar online is op de Smartphone

We gaan niet meer naar mobile first, maar naar mobile only world Het internet is nog maar 20 jaar oud, slechts. Betekent dat er nog steeds grote veranderingen (online) plaatsvinden en wij in de automotive moeten ons steeds opnieuw uitvinden om te zijn daar waar de attentie van de klant is. Betekent dit eerst dat […]

Lees verder
Marktplaats en de Bovag Onafhankelijke autobedrijven samenwerking!
19 oktober 2016

Marktplaats en de Bovag Onafhankelijke autobedrijven samenwerking!

Marktplaats was deze week te gast op het congres van de Bovag onafhankelijke autobedrijven Marktplaats verbonden aan congres BOVAG Onafhankelijke Autobedrijven Het jaarlijkse BOVAG-congres, het hoogtepunt voor veel onafhankelijke autobedrijven, was ook dit keer een groot succes. Er hing een goeie, positieve sfeer, de opkomst was meer dan uitstekend en de opzet van de organisatie […]

Lees verder
Waarom je als Marktplaats Business events sponsert!
17 oktober 2016

Waarom je als Marktplaats Business events sponsert!

Afgelopen maand waren wij te gast bij twee automotive events De Garageformule Top 40 en Zakenauto van het Jaar De autobranche kent vele zakelijke evenementen en regelmatig bezoek ik er een paar. Zoals de bekendmaking van de Garageformule Top 40 en de Zakenauto van het Jaar. Garageformule Top 40 Aumacon brengt jaarlijks twee lijsten uit waar […]

Lees verder
Call tracking als middel om de herkomst van leads te bepalen
12 oktober 2016

Call tracking als middel om de herkomst van leads te bepalen

Marktplaats maakt call tracking eindelijk mogelijk op ‘schaal’ Op Marktplaats.nl is het mogelijk gebruik te maken van “Call Tracking” een revolutionair concept dat aan alle advertenties een specifiek telefoonnummer toewijst. Daardoor is het mogelijk om vast te kunnen stellen waar een lead die belt vandaan komt, of welke advertentie op welk portal de aanzet is […]

Lees verder
De call lead: De meest gemiste opportunity voor het autobedrijf!
11 oktober 2016

De call lead: De meest gemiste opportunity voor het autobedrijf!

Geven wij wel genoeg respect aan de call lead? Geven wij de call lead voldoende respect? De call lead is, zoals ik vaker heb omschreven, meestal de meest mishandelde lead van allemaal. Waar wij voor de fysieke lead wel ergens een proces hebben, hem aanspreken of een kop koffie aanbieden en ook bij de online lead […]

Lees verder
Het autobedrijf dat het minste laat weglekken, is de winnaar!
10 oktober 2016

Het autobedrijf dat het minste laat weglekken, is de winnaar!

Wat doe jij met je oude leads? Het gaat niet om meer kansen, maar het gaat er om wat je met die kansen doet in de autosector van nu! We weten namelijk een ding zeker: we krijgen fysiek minder kansen dan ooit te voren. En met de opmars van private lease-labels, ook buiten de dealer […]

Lees verder
VorigeVolgende