Pauls blog

Pauls blog

Mis niks van de online automotive!

1 november 2013

Blog: Géén reclame zetten op je (nieuwe) Vehicle Detail Page (VDP) foto’s!

VDP is té belangrijk om te vervuilen. Bij diverse autoportals, websites van dealers is het merendeel van de bezoekers op zoek naar gedetailleerde informatie over een nieuwe of gebruikte auto. Elke auto dient dan ook zijn eigen specifieke pagina te hebben, de zogenaamde VDP-pagina. Op deze Vehicle Detail Page dient alle relevante informatie te staan […]

Lees verder
31 oktober 2013

5de #ISG20 een groot succes!

5de #ISG20 met Brian Pasch een groot succes! In navolging van de eerste vier #ISG20 meetings bij Hotel van der Valk in Almere hebben wij de 5de #ISG20 gisteren georganiseerd! Deze meeting werd door meer dan 35 dealers, importeurs, autoportalen bezocht en een ieder was zeer enthousiast over de presentatie van Brian Pasch over de […]

Lees verder
24 oktober 2013

Weekjournaal van week #43: Dealmaker of een Ordertaker?

Weekjournaal van week #43 Wie ben je als autoverkoper? Een Dealmaker of een ordertaker? [wpvideo iuQBbk9n]

Lees verder
23 oktober 2013

Blog: Presentatie bij dealerholding!

Presentatie van het ‘nieuwe’ auto kopen via internet! Gisteren heb ik een presentatie mogen geven bij de Automotions Groep in Goes voor +50 autoverkopers en verkoopleiders van de 20 vestigingen tellende Automotive Dealer Holding! Nieuwsgierig naar de presentatie? Bekijk hem hieronder! Meer info en of interesse in een eigen presentatie over online nieuwe auto verkoop? […]

Lees verder
21 oktober 2013

Blog: Wat is een serieuze lead?

Oneens over de prijs, de klant gaat verder ‘shoppen’ Wat is de definitie van een serieuze lead? Als je de definitie opzoekt van ‘serieus’ dan kom je op het volgende, volgens de ‘dikke Van Dale’: (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord; vergrotende trap: serieuzer, overtreffende trap: serieust) ernstig; oprecht De ‘discussie was dan ook dat onze lead niet […]

Lees verder
18 oktober 2013

Blog: Klant wil alleen proefrijden…Ja en!

Lead wil alleen proefrijden, maar kopen bij zijn eigen dealer? Laatst zetten wij een lead door, deze kregen wij binnen een uur weer terug van de dealer,  met als commentaar:  ‘niet verkocht, klant wil alleen proefrijden en kopen bij zijn eigen dealer’ Ik was met stomheid geslagen! Een lead die bij ons aangeeft in de […]

Lees verder
17 oktober 2013

Ik wil een Mazda.nl? Ja wil ik ook!

Mazda verlengt dealershowroom naar internet Mazda gaat de showroom van de Nederlandse Mazda-dealers dichterbij de klant brengen via internet. De onlangs gelanceerde website www.ikwileenmazda.nl is een collectief platform van de Nederlandse Mazdadealers, waarop klanten 24 uur per dag, zeven dagen in de week terecht kunnen voor het aanvragen van proefritten, het maken van showroomafspraken en […]

Lees verder
16 oktober 2013

Blog: De failliete Haagse lobby van de Bovag, Rai en VNA

Autobranche huilt krokodillen tranen als het gaat om de lobby Onlangs had ik een goed gesprek met Peter Niesink, directeur van de Bovag over o.a. de lobby van de Bovag in Den Haag. Nu heb ik door mijn verleden veel ervaring in het vooral falen van die lobby, terwijl de Bovag altijd maar blijft roepen […]

Lees verder
14 oktober 2013

Weekjournaal van week #42

Wat hebben wij nu te vertellen? Het weekjournaal van week 42 [wpvideo NzX4YNLG]

Lees verder
11 oktober 2013

Gezocht: Nieuwe auto’s direct uit voorraad leverbaar!

Heeft u nieuwe auto’s direct uit voorraad leverbaar? En bent u ook officieel dealer van het merk? [wpvideo yBjoQh43]

Lees verder
VorigeVolgende