Deze partners helpen samen met Paul de Vries de online automotive beter te maken:

Premium partners

Marktplaats is met ruim 8 miljoen unieke bezoekers per maand al jaren een van de populairste handelsplatformen van Nederland. Per dag worden gemiddeld 350.000 nieuwe advertenties op het platform geplaatst. Particuliere en zakelijke aanbieders zorgen voor een groot en gevarieerd aanbod van tweedehands en nieuwe producten.

2dehands werd opgericht in 1999 als een van de eerste zoekertjessites in België. Intussen is 2dehands met 42 rubrieken bijzonder populair: het aantal bezoekers stijgt elke dag. Zowel particulieren, als kleine en grote bedrijven bezoeken 2dehands.

Samen kopen en verkopen ze nieuwe en gebruikte items en diensten. Elke dag worden er gemiddeld 70.000 nieuwe zoekertjes geplaatst.

Podcast partners

Calldrip, het online lead opvolging systeem waarmee je binnen de minuut met je leads telefonisch in contact kan komen! Resultaat? Met meer dan 70% van je leads een kwalitatieve dialoog en dus een hogere conversie op je leads. Vraag een demo aan via deze link.

Steeds meer collega’s gebruiken Used car controller. Taxeren, calculeren, publiceren of auto’s verhandelen met je persoonlijke handelsplatform? Met 1 abonnement geeft Used Car Controller je controle over alle kritische gebruikte auto processen. Zo maakt Used Car Controller je tot de beste in je vak.

UnameIT is dé CRM en integratiespecialist binnen de automotive branche. Samen met de professionals van ons zusterbedrijf Cartel zijn wij in staat om uw klanten een volledig geïntegreerde klantreis te bezorgen. Van leadcreatie tot leadmanagement, van offerte tot happy call. Met onze innovatieve en eigentijdse producten biedt u uw klanten een excellente ervaring en hoeft u geen deal meer te missen!

Activ lease is expert in elektrisch leasen. Wij werken samen met de beste leasemaatschappijen, banken en dealers om maatwerkoplossingen te bieden aan de mkb’er en zzp’er. Mobiliteit met scherpe leaseprijzen, hoge inkoopkortingen en een grote voorraad leaseauto’s die snel leverbaar zijn.

Live Person Automotive wordt in Nederland vertegenwoordigt door de #DCDW en is een direct Messaging platform waarin importeurs, dealers(holdingen) maar ook kleine autobedrijven direct contact kunnen zoeken met klanten. Contact via Whatsapp, Facebook Messenger, Apple Business Chat en ook de normale chat. Dit alles vanuit 1 platform, een inbox op anabolen dus!

Event partners

Autorola is toonaangevend in online remarketing en automotive IT-oplossingen voor professioneel occasion- en wagenparkbeheer. Van het leveren van real time marktdata, totaaloplossingen voor procesoptimalisatie tot en met het grootste Europese veilingplatform met meer dan 70.000 bieders.

Rhino Events is al meer dan 10 jaar gespecialiseerd in het realiseren van kwalitatief hoogwaardige Automotive private-sales verkoopevents en heeft inmiddels meer dan 11000 events georganiseerd. De verschillende dealerevents die zij hebben ontwikkeld, zijn primair gericht op het genereren van kwalitatieve afspraken en aanzienlijke verkoopvolumes in 1 weekend. In heel Europa vertrouwen veel importeurs en dealerholdings op Rhino Events voor een succesvolle uitvoering van hun verkoopevents.

Met ruim 20 jaar ervaring heeft AutoCommerce, het occasionbeheersysteem van Autosoft, grip op de voorraad van veel autobedrijven. AutoCommerce is het meest complete occasionbeheersysteem als het gaat om de online presentatie en het adverteren van occasions.

Autotelex helpt merkdealers en autobedrijven met het online plaatsen van hun voorraad op alle grote portalen en uiteraard op de eigen website. Daarnaast levert Autotelex diensten die de in- en verkoop van auto's onder controle kunnen brengen. Ook is het mogelijk om van professionele inkopers uit het Autotelexnetwerk een gegarandeerde bieding te krijgen.

Verdere digitalisering van het autobedrijf, de dealer of de universeel, is de missie van Carflow. Het stopt zeker niet bij alleen een leuke website! De digitaal ingestelde klant verwacht een actieve online beleving, met alle knoppen en toepassingen zoals hij ook gewend is als hij zijn koelkast aanschaft en zijn vakantiereis boekt. Dus een online showroom die vooral klant-centric is van opzet. Deze visie van Carflow heeft geleid tot een digitaal eco-systeem, inclusief voor de dagelijkse processen. De digitale transformatie van het autobedrijf begint bij Carflow.

RDC helpt bedrijven in de automotive om data te verbinden zodat ze hun organisatie beter kunnen managen en dichterbij hun klanten kunnen komen. Van CRM tot slimme applicaties voor verkoop & onderhoud. En van dashboards met markt- en managementinformatie tot de beste marketingdatabase.