Waarom zijn er zo weinig autodealers op Autocon2013

13 september 2013, Paul

En dan bedoel ik: Nederlandse dealers!

Autocon2013 was voor mij en de Nederlandse delegatie een groot succes! Meer dan 100 relevante workshops over uiteenlopende onderwerpen waren er, met één gezamenlijke deler: “de autodealer in het online landschap” en laten we eerlijk zijn, wat de Amerikaanse dealer meemaakt online krijgen wij vroeg of laat ook mee te maken. Reactief of actief dus! Het viel mij ook altijd tegen hoe weinig dealers en universelen er op een NADA congres komen, die zelf betalen en dus niet als bestuurslid van de Bovag. Er is zoveel kennis te delen en te verdelen dat je je bedrijf echt verder kan brengen door alleen te luisteren naar ‘best practices’ van andere dealers.

Workshops
De workshops waren in te delen in technische, met daarin veel aandacht voor SEO en structuur van je dealerwebsite, met alleen maar aandacht voor basisbeginselen van je website. je hoeft dus absoluut geen verstand te hebben van html e.d maar interesse in je eigen website zodat je wellicht je internetpartner beter kan aansturen qua prioriteiten. Na het beluisteren van zo’n workshop snap je dan ook dat je je occasions niet als iframe op je website kan plaatsen…..
Ook veel workshops gaan over het dagelijks trainen van je mensen en het dagelijks bestuderen van je statistieken, en dus niet alleen van je Analytics, maar meer ook de ROI op je verschillende investeringen in Adwords en autoportalen.

BootCamp
Volgend jaar organiseren wij weer een studiereis naar het vervolg van Autocon2013 en dat is de Automotive Bootcamp 2014. interesse om mee te gaan en meer info te ontvangen? Vul dan uw gegevens in!

[contact-form-7 404 "Not Found"]