Blog pagina 10

Mis niks van de online automotive:

8 augustus 2018

De onzekere toekomst van de autodealer!

Brian Benstock ziet kansen in de toekomst nu de kaarten opnieuw geschud worden Voor iedereen die niet in staat is of bereid lijkt te zijn om zich aan te passen aan veranderende (markt)omstandigheden, is de toekomst onzeker en eng. Terwijl de autoverkoop al jarenlang groeit, zijn er veranderingen op komst. Voor dealers die een ouderwets […]

Lees verder
1 augustus 2018

Stop de klok! Is nog steeds de meest gangbare methodiek bij importeurs!

De snelheid van leadopvolging is belangrijk, maar de kwaliteit telt pas echt! De klok is de meest gangbare meeteenheid voor importeurs om de leadopvolging bij hun dealers te controleren. Maar is dat wel de juiste meetmethode? Natuurlijk is snel opvolgen belangrijk, maar de conversie is eigenlijk nog veel belangrijker. Het doel is immers om te […]

Lees verder
30 juli 2018

Klopt je verwijzende verkeer wel op je dealerwebsite?

Verschil in http en https website vernielt je inzicht in je marketing investeringen als autobedrijf. Veel gesprekken en discussies gaan tegenwoordig over de waarde van portalen. Die gesprekken zijn zo hardnekkig dat de BOVAG de tijd rijp achtte om met een eigen portaal te komen. Dat moet een portaal worden dat wel van waarde zou […]

Lees verder
26 juli 2018

#DCDW koppelt Calldrip aan Lead-HUB van RDC

Nu ook RDC-klanten binnen één minuut telefonisch contact met lead Calldrip, het innovatieve leadopvolgingssysteem dat in Nederland wordt gedistribueerd door #DCDW, kan vanaf nu rechtstreeks gekoppeld worden met Lead-HUB van RDC. Dealers en autobedrijven die werken met Lead-HUB kunnen hierdoor nog sneller en effectiever leads opvolgen door al binnen één minuut telefonisch contact te krijgen […]

Lees verder
24 juli 2018

Hebben goede foto’s wel impact op je advertenties?

Leuk onderzoek(je) inzake goede en slechte foto’s op Marktplaats De laatste tijd investeren dealers en autobedrijven meer geld dan ooit in fotostudio’s en andere hardware om nog betere foto’s te maken van hun auto’s. Fraaie 360 graden views zijn bijvoorbeeld geen uitzondering meer. De vraag blijft natuurlijk of dit extra aandacht, en daarmee extra sales […]

Lees verder
13 juli 2018

De autoverkoper is je spits!

Wil je meer auto’s verkopen, dan heb je niet altijd meer leads nodig.. Dagelijks spreek ik met verkopers over de opvolging van online en call leads en nooit zit daar een verkoper tussen die het bewust slecht wil doen. Integendeel, iedereen heeft de intentie om zijn werk zo goed mogelijk te doen. Toch zijn de […]

Lees verder
2 juli 2018

“Voice” zoeken en gebruiken is de toekomst in de automotive, maar ben je als dealer voorbereid?

Het zoeken naar en gebruiken van Voice-apps zal explosief toenemen. De komende jaren zul je merken dat steeds meer zaken, die nu online en door middel van een muis of toetsenbord gebeuren, spraakgestuurd zullen gaan worden. Kijk naar de auto-industrie: in veel auto’s zit al een bepaalde vorm van stemherkenning. Het werkt niet altijd feilloos, […]

Lees verder
23 mei 2018

De leads zonder telefoonnummer zijn wel serieus, u ook?

Zijn leads zonder telefoonnummer nu slechter? De vraag of leads zonder telefoonnummer slechter zijn, kan met een duidelijke Ja worden beantwoord. Zeker als gekeken wordt naar de conversie naar een sale! Hoe dat komt? Nou, niet omdat de klant niet serieus is of was, maar omdat vaak (nee, niet altijd) de verkoper, de dealer of […]

Lees verder
21 mei 2018

Waarom een KCC/BDC geen oplossing is voor de opvolging van online leads in eerste aanleg!

Een KCC is geen oplossing voor hogere conversies Deze zin klinkt misschien wat vreemd uit mijn mond aangezien mijn bedrijf #DCDW een aantal BDC-/KCC-services levert aan verschillende importeurs en dealerholdings. Toch vind ik dat we de discussie moeten voeren. Laten we daarbij eens kijken naar wat ontwikkelingen in Nederland en andere delen van de wereld […]

Lees verder
9 mei 2018

Wat is jouw Form Completion Rate op jouw dealerwebsite?

Gemiste leads door onnodige velden op je website Dealerwebsites worden steeds beter doordat partijen als DTC, Autodata en Marble meer en meer investeren in platformen, technieken en mensen. Echter, dat betekent niet automatisch dat de conversie van bezoekers naar leads ook beter wordt. Sterker nog, in 2018 zijn mensen zuiniger op hun privacy en zullen […]

Lees verder
VorigeVolgende