Pauls blog
Mis niks van de online automotive!
Mis niks van de online automotive!
We zijn begonnen! Althans wij hebben de sleutels in ontvangst genomen van het pand in Doesburg waar de eerste Europese Ligier Experience Store komt. Er is begonnen met de schoonmaak van binnen- en buitenzijde, we moeten een muurtje zetten en nog wat schilderen. Heel veel werk is het allemaal niet, daar in Doesburg. De buitenkant van het […]
De afgelopen week was ik te gast bij een evenement genaamd: “Kain Client & Friend Workshop.” Het is een boutique event van ongeveer 100 dealers en 20 partners. Sprekers waren medewerkers van onder andere Google, Facebook (Meta) maar ook specialisten van Vauto en Cox Automotive over gebruikte auto’s. Dat laatste, de markt van de gebruikte […]
Bijna dagelijks worden we geconfronteerd met berichten over chiptekorten en stilvallende autofabrieken door gebrek aan onderdelen. Al dat nieuws maakt niet alleen ons, maar ook onze klanten moedeloos. Klanten die wellicht nu in de markt zijn voor een nieuwe auto, net als 8% van de populatie, zien de berichten ook. Het lijkt niet de meest […]
Het is eindelijk zover: wij gaan een dealerschap beginnen! We worden geen Subaru-dealer, zoals vaak door mij te pas en te onpas werd geroepen, maar het wordt Ligier! Inderdaad, geen automerk, maar een merk van brommobielen met een ongekende historie! Brommobielen en auto’s zijn vergelijkbaar. Vergelijkbaar in de zin van de verkoop, onderhoud en als […]
Ligier Experience Store Doesburg open medio juni 14 april 2022- Nederland is een Ligier-dealer rijker. Paul de Vries, bekend van onder meer van Nieuweautokopen.nl, Marktplaats en #DCDW, begint een Ligier Experience Store in Doesburg, in de buurt van Arnhem. De Ligier Experience Store in Doesburg moet het hart van het brommobielmerk worden in Nederland. Klanten […]
In het huidige tijdperk, waarin verkoop makkelijk is en de juiste inkoop moeilijk, is alles anders. Logisch. Leads zijn er nog steeds en die leads moeten opgevolgd worden. Maar waarom zou je dat op de juiste manier doen? Er zijn geen voorraden, nieuwe auto’s komen niet en de mogelijke koper staat buiten in de rij […]
De afgelopen week stond in het teken van onze evenementen met in de hoofdrol Brian Pasch. Deze bijeenkomsten vormen de basis waarop wij in 2012 #DCDW zijn begonnen: je brengt de beste content over de online automotive naar Nederland en die informatie presenteer je aan dealers, autobedrijven, importeurs en leasemaatschappijen. Brian is inmiddels al acht […]
De populairste technische lieveling op de beurzen is niet Amazon, Apple, Facebook of Google. Het is Domino’s Pizza. Omdat het een techbedrijf is, met een product dat toevallig pizza is. Sinds 2012 genereerde Domino’s Pizza een hoger investeringsrendement dan Amazon, Apple, Facebook en Google. Sinds de beursgang in 2004 zou € 1.000 geïnvesteerd in Google […]
Het zit er weer op! Mijn 10de NADA, als ik het goed heb, en het was weer als vanouds! Van Corona was praktisch niets meer te merken. Dat zag je ook terug aan de energie van de aanwezigen. Je voelde gewoon dat iedereen snakte naar een event wat zich nu eens niet afspeelt via een […]
Boca Raton, FL (10 maart 2022) – Brian Pasch, auteur en marktleider op het gebied van automotive marketingstrategieën, online dealereducatie, marketinganalyse en digitale detailhandel, kondigt met genoegen #DCDW aan als winnaar van de 2022 AWA Award in de categorie van Training! De AWA Awards De AWA’s zijn in 2008 in het leven geroepen om de […]