Blog pagina 17

Mis niks van de online automotive:

18 juli 2017

Waarom Marktplaats pakketten introduceert…

Meer onderscheid tussen zakelijke en particuliere autoadvertenties op Marktplaats Vanaf 1 juli wordt er op Marktplaats meer onderscheid gemaakt tussen de autoadvertenties van particuliere aanbieders en die van autobedrijven. Daarmee wordt een veel gehoorde en lang gekoesterde wens van professionele aanbieders ingewilligd, want tot op heden was het voor de zoekende consument vaak niet duidelijk […]

Lees verder
13 juli 2017

Zijn er meer mensen op zoek naar een cabrio met mooi weer?

Heeft het weer invloed op het zoekgedrag online? De afgelopen weken(juni) waren uitzonderlijk goed qua weer! Zonnetje, blauwe lucht, je zou bijna gaan denken aan een cabrio….Echter is de consument wel in de markt voor een cabrio met dit weer? We hebben bij Marktplaats even een deepdive gedaan in de data en wat blijkt…het weer […]

Lees verder
10 juli 2017

Heeft u uw dealerwebsite al aangepast aan ssl?

Beveilig je website met een beveilingscertificaat! Vrijwel alle websites beginnen met http:// of https://. Het verschil zit ‘m in de ‘s’: die website is beveiligd met een zogenaamd beveiligingscertificaat, een SSL. Zo’n SSL, of eigenlijk TLS, is herkenbaar aan ‘https’ voor de url en is een techniek waarmee de verbinding tussen de bezoeker van een […]

Lees verder
6 juli 2017

Studiereis: Digital Dealer Congres Las Vegas 2017 (18-20 september)

Gaat u ook mee naar de Digital Dealer Congres in Las Vegas? Bent u net als mij enthousiast, leergierig en passievol over de online automotive? Dan is het congres: Digital Dealer in Las Vegas zeker iets voor u! Zelf ben ik er al meerdere keren geweest en het verbaasd mij altijd weer, hoeveel je kan […]

Lees verder
6 juli 2017

Dé Online Dealer Awards 2017: “Wij zoeken de beste online dealers”

De online dealer awards in 2017 Leuk he, eind van het jaar de start van hopelijk een leuke en lange traditie: De online dealer awards! Vandaag was de persrelease en de start van de inschrijvingen. Ben ontzettend blij en vereerd dat ik in de jury mag plaatsnemen en dat zowel de #DCDW als Marktplaats partners […]

Lees verder
5 juli 2017

Hoe kan je nu portalen met elkaar vergelijken?

Een van de meest gestelde vragen gaat over de portalen…. Afgelopen maand heb ik de eer gehad om een aantal presentaties te geven bij de regio bijeenkomsten van de Bovag Onafhankelijke autobedrijven. Het onderwerp van mijn presentatie was de online automotive en hoe je daar succesvol mee kan omgaan op een pragmatische en gestructureerde wijze. Na […]

Lees verder
3 juli 2017

Junior Account Manager gezocht voor de #DCDW Virtual BDC!

Wie gaat bij ons de uitdaging aan? Ons Virtual BDC breidt elke week uit met nieuwe klanten die één van onze nieuwe services afnemen! Services zoals het beste KCC automotive center van Nederland, ons Virtual BDC, of onze laatste nieuwste service: De Call Track Manager! Naast dat al onze producten, uniek en uiterst effectief zijn […]

Lees verder
3 juli 2017

22% conversie is de minimale eis van call naar sale in de automotive!

Conversie op salescalls dienen minimaal 22% te zijn bij autobedrijven De meeste weten het inmiddels wel inmiddels: de sales call is in de automotive de belangrijkste lead als het om conversie gaat. Doordat al meer dan 50% van het internetgebruik via de smartphone loopt, zullen steeds meer mensen gaan bellen, whatsappen en mailen. Het gezegde […]

Lees verder
30 juni 2017

Wat heeft een zonnebril nu met de automotive te maken?

Heb je een autoportaal of platform nu echt nodig? En hoe bereken je nu de waarde? Vorige week heb ik met mijn vriend Brian Pasch een presentatie gegeven bij Leaseplan over online marketing in de autobranche en hoe om te gaan met leads. Interessante onderwerpen natuurlijk, maar nog interessanter is het om twee dagen op […]

Lees verder
21 juni 2017

Welke waarde heeft een autoportal voor een gemiddeld autobedrijf?

Zijn autoportalen hun geld wel waard? Veel autobedrijven worstelen met de vraag of hun investering in autoportalen wel de moeite waard is. De waarde van een investering vaststellen is vaak moeilijk als je niet de hele funnel kunt of wilt doormeten. Meestal wordt er gereageerd op basis van aannames in plaats van op feiten. Autobedrijven […]

Lees verder
VorigeVolgende