Brian Pasch op 24 april in Nederland voor de Digital Car Dealer Workshop
15 februari 2018, Paul#DCDW & Marktplaats verzorgen een interessante en gratis workshop voor dealers die beter willen worden in online automotive
Op 24 april aanstaande organiseren #DCDW en Marktplaats een interessante lezing voor dealers, autobedrijven en marketeers die beter willen worden in online automotive. Diverse sprekers, waaronder Brian Pasch, gaan in op actuele onderwerpen zoals leads, marketinginvesteringen en het analyseren van data. Op 24 april komt Brian speciaal over vanuit de VS.
Online marketingbudget succesvol inzetten
Brian Pasch, misschien wel de grootste specialist in de VS als het gaat om online automotive, vertelt u alles over een nieuwe manier om het rendement op uw online investeringen te berekenen met Google Analytics als scheidsrechter. Brian weet precies welke nieuwe data, inzichten en services er momenteel zijn om de marketeer en de financieel directeur duidelijk te maken welke marketinginvesteringen succesvol zijn en welke niet. We weten immers dat klanten zich in 2018 steeds moeilijker laten verleiden om een ‘lead’ in te schieten.
Het succes van marketing is bovendien niet meer te meten op de manier zoals in 2014 gebruikelijk was. Denk daarbij ook aan de belangen van stakeholders zoals portalen, websitebouwers, Adwords-specialisten en brancheverenigingen en u begrijpt dat het tijd is om up-to-date te zijn over dit onderwerp. Brian gaat hier in een sessie van twee uur uitgebreid op in om u te helpen om nog succesvoller te zijn op het gebied van online automotive in 2018.
De nieuwste ontwikkelingen op NADA 2018
Op de grootste conferentie voor autodealers ter wereld, de NADA 2018 in Las Vegas, was uiteraard een delegatie van Marktplaats aanwezig. Een van de collega’s zal u in een sessie van ongeveer een half uur meenemen in de ontwikkelingen die in Las Vegas centraal stonden. Wat viel op? Wat is het vermelden waard? Zijn er ontwikkelingen gaande in de VS die ongetwijfeld overwaaien naar Nederland ? Het team van Marktplaats praat u bij, zodat u ook als u niet naar de VS bent afgereisd, toch het gevoel hebt erbij te zijn geweest.
Onderzoeksresultaten call leads
Paul de Vries verzorgt tenslotte een presentatie over een kwalitatief onderzoek naar de belangrijkste en meest converteerbare lead van allemaal: de call lead. Bij #DCDW zijn meer dan 20.000 inbound call leads onderzocht in Nederland. De uitkomsten worden door Paul aan u gepresenteerd. Waar kunt u van leren? Hoeveel inbound sales calls gaan daadwerkelijk over sales? Waar komen de kwalitatief beste leads vandaan? U krijgt heldere informatie om ook in uw bedrijf de processen eens onder de loep te nemen.
Meldt u zich alvast aan
De data staat vast: 24 april! De locatie en aanvangstijden van deze bijeenkomst echter nog niet. Gezien de sprekers zal de sessies echter snel volgeboekt zijn, dus als u zeker wilt zijn van een plaats, dan kunt u zich nu al inschrijven. De inschrijving staat uitsluitend open voor dealer directies, marketeers bij dealers, eigenaren van dealerbedrijven en importeurs, maar uiteraard alleen zij die beter willen worden in online automotive. Deelname is gratis en wordt mogelijk gemaakt door Marktplaats. Aanmelden kan via deze link.
Tijden zijn:
15:00uur – 19:30 Locatie Dauphine Amsterdam
Over Paul de Vries
Paul de Vries is tegenwoordig Key Automotive Spokesperson bij eBay(Marktplaats) nadat hij Nieuweautokopen.nl in 2015 verkocht aan eBay. Paul is founder en CEO van de #DCDW Academy en presentator van de #DCDW Podcast. Tevens is hij een veel gevraagd spreker op het gebied van de online automotive bij dealers en importeurs. Paul is winnaar van de prestigieuze Lighthouse Award 2016 in de VS! `Lead the Way op de digitale snelweg is het nieuwe boek van Paul, dat gebruikt kan worden als gids in de online automotive. Meer informatie vindt u op: DCDW.nl.