Frans de Hoyer is spreker op de #DCDW op 30 november!
3 november 2016, PaulHaalt u het maximale uit uw e-mailnieuwsbrieven of laat u kansen liggen?
Wat komt er allemaal bij kijken voordat een nieuwsbrief een goede en professionele e-mailnieuwsbrief is? Uit onderzoeken en vooral door heel veel te testen, zien we dat er een aantal stappen genomen moet worden om maximaal rendement te kunnen halen uit e-mailmarketing. Maar we zien ook dat deze stappen weleens vergeten worden door auto(dealer)bedrijven.
Presentatie op de #DCDW
Tijdens de presentatie nemen we u mee achter de schermen van e-mailmarketing. We laten u zien waar u rekening mee zou moeten houden en hoe het zit met het testen van de e-mailnieuwsbrief. Ook bespreken we de e-mail / klantendatabase en hoe deze er vaak uitziet. Wist u dat er een automerk is met 15% marktaandeel, namelijk “N.V.T”? Verder maakt u kennis met Marketing Automation, het vastleggen van klantengedrag en het automatiseren van handelingen binnen e-mailmarketing. Wist u dat door het toepassen van Marketing Automation het openingspercentage met 10-15% verhoogd kan worden?
Zelf doen?
“Vroeger kon ik ook zelf sleutelen aan een auto, het afstellen van de motor op gevoel was geen probleem. Tegenwoordig is het niet meer mogelijk om op basis van gevoel de motor af te stellen, daar is software voor nodig.” Dit geldt ook voor e-mailmarketing. Inmiddels zijn we zover dat het niet “zomaar even gedaan” kan worden met de systemen die het erbij doen. Je hebt echt professionele (ESP) software nodig om er zeker van te zijn dat je het maximale uit e-mailmarketing haalt.
Aanmelden voor de #DCDW Digital Car Dealer Workshop
Bent u partner(autobedrijf/dealer) van Marktplaats, Nieuweautokopen.nl of GW Management dan kunt u zich kosteloos aanmelden voor de #DCDW op 30 november met als hoofdspreker Glenn Pasch CEO van PCG Digital uit New Yersey (USA)
Aanmelden kan via deze link.
Over Frans de Hoyer
Frans de Hoyer is eigenaar van GW Management. In 2007 heeft hij GW Management opgestart met als doel auto(dealer)bedrijven te ondersteunen op het gebied van e- mailmarketing in combinatie met social media en websites. Frans de Hoyer is opgegroeid in de autobranche. Hij heeft in zijn tienerjaren in de werkplaats van het bedrijf van zijn ouders gestaan en heeft, na zijn opleiding aan de IVA in Driebergen in 1990, nieuwe en gebruikte auto’s van verschillende merken verkocht. In de periode 1998-2007 heeft hij gewerkt als Consultant, Trainer en Used Car Manager en heeft hij o.a. diverse trainingen gegeven bij en voor dealerbedrijven en importeurs.