Blog pagina 32

Mis niks van de online automotive:

16 september 2015

#DCDW “de zomer voorbij” groot succes!

Afgelopen dinsdag 8 september was het tijd voor de #DCDW: De Digital Car Dealer Workshop De #DCDW ontwikkelt zich steeds meer tot een kenniscentrum over online automotive in Nederland. Al voor de 19de keer organiseerde wij dit kleinschalige en daardoor succesvolle event. Afgelopen dinsdag hadden wij weer een super line-up met onderwerpen die de aanwezige […]

Lees verder
9 september 2015

3 redenen waarom je dealerschap mobiel moet!

Waarom mobiel zo belangrijk wordt voor autodealers Welk onderzoek je ook neemt, mobiel internet wordt belangrijk en of je het als dealer nu leuk vindt of niet, maar de komende 10 jaar zijn alle nieuwe klanten die de markt in komen opgegroeid met een Iphone en Social Media en zullen zich daarna ook naar gedragen […]

Lees verder
5 september 2015

Marktplaats Automotive Professionals start eind september

Marktplaats Automotive Professionals begint eind september voor universele autobedrijven en dealers Op 23 september organiseert Marktplaats Zakelijk het eerste Marktplaats Automotive Professionals seminar. Dit betekent dat wij met een select gezelschap van maximaal 30 deelnemers met elkaar gaan praten over de wijze waarop dealers en universelen garagebedrijven succesvoller kunnen omgaan met de online mogelijkheden anno […]

Lees verder
4 september 2015

Je eerste e-mail, nadat je de online lead hebt ontvangen!

Wat doe je als je een online lead hebt ontvangen? Online leads zijn belangrijk en niet meer weg te denken anno nu. Hoe ga je daar zo efficiënt mogelijk mee om? Ik hoop dat je de online regels hanteert en dus meteen belt. Maar als je de persoon achter de lead niet direct te pakken […]

Lees verder
2 september 2015

Ik kan geen contact met de klant krijgen en ik wil er geen energie meer insteken!

Een belangrijke reden van verkopers om een lead af te sluiten Er zijn vele redenen en argumenten te bedenken om een lead zonder succes of vervolg af te sluiten. Nieuweautokopen.nl heeft zeven van die redenen beschreven, zodat het voor verkopers makkelijker is om te onderbouwen waarom de lead niet verder opgevolgd kan worden. En wij […]

Lees verder
29 augustus 2015

Een nieuwe auto lead wil informatie, niet alleen de (laagste) prijs!

  Te vaak wordt gedacht dat alleen een voorstel mailen voldoende is om succes te hebben Veel dealers en importeurs gebruiken actie- en landingspagina’s om leads te genereren. De meest succesvolle zijn vaak de pagina’s die de bezoekers de garantie geven of de belofte doen een prijs te noemen voor de inruilauto. Daarna zijn er […]

Lees verder
25 augustus 2015

Waarom er verschil zit tussen een eerstelijns, tweedelijns en derdelijns lead

Regelmatig is er discussie waarom de ene bron van leads beter is dan de andere bron. Vaak worden er appels met peren vergeleken en omdat Nieuweautokopen.nl jaren ervaring heeft met het verder helpen van dealers, willen wij graag die discussie sturen met de juiste informatie. Om maar met de deur in huis te vallen: er […]

Lees verder
21 augustus 2015

Online Sales Training voor nieuwe autoverkopers!

Nieuwe verkoopmedewerkers? 1 september workshop: ‘Betere conversie in online leads’ Beginnen binnenkort ook weer bij u nieuwe verkoopmedewerkers welke nog onervaren, niet getraind, maar wel enthousiast zijn? Zijn dat ook niet de verkopers die voor u de leads gaan opvolgen welke via de verschillende online kanalen(eigen website, importeur) binnenkomen? Gaan ze dat doen met de […]

Lees verder
20 augustus 2015

Profiteren van social media in het dealerbedrijf

Vijf tips hoe om te gaan met social media in het dealerbedrijf Moet je als dealer social media actief gaan inzetten, of wordt het tegen je gebruikt? Moeten je verkopers, verkoopleiders en after-salespersoneel zich nu wel of niet op social media profileren als professional en onderdeel van jouw dealerbedrijf? Ik geef vijf tips hoe je […]

Lees verder
16 augustus 2015

Het ‘directe verkeer’ naar de dealerwebsite is zo hoog

Amerikaans onderzoek wijst uit dat autoportalen de voornaamste oorzaak zijn Op een conferentie in Amerika over online in de autobranche, volgde ik niet alleen superleuke en interessante workshops, ik kwam er ook veel te weten over de laatste inzichten, trends en onderzoeken. Bijvoorbeeld de rol van Google Analytics, maar ook hoe het directe verkeer naar […]

Lees verder
VorigeVolgende