Blog pagina 4

Mis niks van de online automotive:

10 januari 2020

Social Media verpest je SEO posities die je zou kunnen innemen!

Wie zet jouw bedrijf op pagina 1 van Google? Onlangs zocht ik op Google informatie over onze Vespa. Hij had een tijdje stilgestaan en sloeg af zodra je gas gaf. Ik had een acute informatiebehoefte en ging op zoek op Google. Daar viel mij op dat bijna alle berichten in de bovenste zoekresultaten verouderd waren. […]

Lees verder
7 januari 2020

Ik doe dit al 30 jaar, dus ik verander mooi niet!

Ik doe dit al 30 jaar, ik weet wat ik doen! Verkopers zitten ook vaak vast in hun eigen wereldje U kent het vast wel: autoverkopers die al 30 jaar hetzelfde kunstje doen. Ook al verandert de hele wereld, zij veranderen niet. Ze denken het gelijk aan hun zijde te hebben omdat ze toch hun […]

Lees verder
29 december 2019

Het zakelijk gebruik van Linkedin – Mag je je connecties wel automatisch feliciteren?

Mag je automation van LinkedIn gebruiken voor verjaardagen, of is dat niet oprecht? Elke dag en al vele jaren feliciteer ik iedere connectie die ik op LinkedIn heb. In de afgelopen vier jaar zijn er misschien twee of drie dagen geweest dat dat niet is gelukt omdat LinkedIn niet meewerkte of er iets anders was. […]

Lees verder
17 december 2019

Ander platform, andere communicatie!

Je communiceert anders op Facebook, dan op Instagram, dan op Linkedin! In Nederland kent bijna iedereen Marktplaats. Je kan rustig zeggen dat Marktplaats zo Nederlands is als Ebay Amerikaans is. Het betekent ook dat de website de Nederlandse handelsmentaliteit in zijn genen heeft zitten. Wij drijven als Nederlanders wekelijks voor miljoenen euro’s handel op het […]

Lees verder
9 december 2019

Nieuwe tijden vragen om nieuwe openingstijden!

Van 09:00uur tot 18:00uur open zijn in retail is niet meer van deze tijd! Wanneer moet je open zijn als je een autobedrijf of dealer bent? Is dat wanneer jouw klanten het vaakst interesse tonen, of zijn dat tijden waarop klanten zich moeten aanpassen aan jouw tijden? We weten allemaal dat het laatste voorbeeld eigenlijk […]

Lees verder
28 november 2019

#DCDW bundelt krachten met LivePerson Automotive

Nu Optimale Klant interactie mogelijk voor online dealers, autobedrijven, leasemaatschappijen, portals en importeurs! #DCDW Reseller van Live Person Automotive #DCDW Digital Car Dealer Workshop, het bedrijf van Paul de Vries is aangesteld als de officiële reseller van LivePerson Automotive voor de Benelux. Met LivePerson Automotive kunnen autobedrijven via één overzichtelijk platform reageren op tekstberichten van […]

Lees verder
25 november 2019

Wanneer gaan we onze openingstijden aanpassen?

In 2020 zijn de “normale” openingstijden wellicht niet meer relevant! Wanneer moet je open zijn, als je een autobedrijf of dealer bent? Is dat wanneer je klanten het vaakst interesse tonen, of zijn dat de tijden waarop de klant zich moet aanpassen aan jouw tijden? We weten allemaal wel dat het laatste niet meer van […]

Lees verder
7 november 2019

5 redenen om als dealer(holding) of importeur met Calldrip te starten!

Direct telefooncontact met online leads: de positieve impact van Calldrip bij importeurs, dealers en dealerholdings in Nederland #DCDW is alweer twee jaar de trotse reseller van het online-opvolgsysteem Calldrip. Calldrip is een hulpmiddel waarmee je binnen één minuut in contact komt met klanten die een online aanvraag doen. Dat heeft verschillende voordelen. Potentiële klanten zijn […]

Lees verder
15 oktober 2019

Hoe krijg je een betere gekwalificeerde lead?

Kwalitatieve leads verzamelen? Een kwestie van durven vragen! Veel verkopers worstelen met online leads. Vaak is dat onterecht. Meestal komt dit doordat de vereiste leadprocessen er niet zijn, of omdat deze niet worden opgevolgd. Zo simpel is het eigenlijk als het gaat om leadopvolging. De manier waar leads worden gegenereerd, spelen hierbij ook een rol. […]

Lees verder
2 oktober 2019

De e-mail is dood!

Op welke wijze kun je anno nu beter leads opvolgen? Wist u dat meer dan 60% van de online leads (ingevulde formulieren) van de portalen geen telefoonnummer bevatten? En het maakt niet uit welk portaal je analyseert: er zijn bijna geen verschil tussen Marktplaats, Autoscout, Autotrack en nieuwkomer ViaBovag. Portalen doen te weinig Dat betekent […]

Lees verder
VorigeVolgende