Pauls blog
Mis niks van de online automotive!
Mis niks van de online automotive!
Dag twee van de San Francisco zit erop! Vrijdag was de tweede dag en de eerste officiele dag van de NADA 2015. Een dag waarin de officiele opening is door de voorzitter van de NADA, de Time Dealer of het jaar wordt gekozen en er een grote naam een key-note speech houdt. Tussendoor een aantal […]
Blog: NADA 2015 in San Francisco Vorig jaar was de NADA in New Orleans en vaak vraag ik mij af, moet ik er nog wel heen? Immers het kost geld, en eigenlijk teveel voor die paar dagen en je bent toch een kleine week weg…echter wat brengt het op? Twee zaken eigenlijk: contacten met de […]
Vandaag gaat het gebeuren: Nieuweautokopen.nl gaat samen met Ebay/Marktplaats. Na 9 jaar hebben wij een thuis! Het waren zenuwslopende maanden, de laatste 6 maanden van 2014! Nadat Aart de Koning CEO van destijds Koops Furness NV mij belde dat Koops uitstel van betaling had aangevraagd stond alles in teken van MIJN bedrijf: Nieuweautokopen.nl Koops Furness […]
Almere is wederom het decor van de Digital Car Dealer Workshop #DCDW van 2014 Op dinsdag 31 maart organiseren wij alweer voor het vierde jaar de succesvolle #ISG20 meetings welke nu onder de noemer: #DCDW worden gehouden. Op deze eerste #DCDW nodigen wij dealers uit welke van online hun topprioriteit hebben gemaakt! Deze dealers welke […]
Inbound Calls zijn de beste leads! In elke presentatie die ik geef over de opvolging van leads en online leads in het bijzonder benoem ik altijd de andere twee leads; De Up en de Call. De Up is de fysieke showroom lead en de Call is….goed u weet het! Nu zijn er maar weinig dealers […]
Automatic “out of office” is een mentaliteits en leiderschaps issue! En voordat iedereen weer over mij heen valt, ook ja, bij ons hebben wij gewoon vakantie en hoef je in de vakantie niet je mail te doen, maar……het kan echt anders. Bereikbaar Je kunt namelijk op twee manieren bereikbaar zijn, in je dealerbedrijf en daarbuiten. Als […]
Zo simpel, maar wordt zo vaak niet toegepast! Elk voorstel wat je niet maakt, is een gemiste sale en voorkwalificeren in het dealerbedrijf is het domste wat je kunt doen! Zo eerst maar eens beginnen met een aantal zekerheden die in vrijwel elk dealerbedrijf dagelijks (helaas) worden toegepast. Als we ons alleen maar focussen op […]
De statistieken van weblog.nieuweautokopen.nl Hier is een fragment: Het Louvre Museum heeft 8,5 miljoen bezoekers per jaar. Deze blog werd in 2014 ongeveer 120.000 keer bekeken. Als je blog een tentoonstelling in het Louvre Museum zou zijn, zou het ongeveer 5 dagen duren voordat zoveel mensen het zouden zien. Klik hier om het complete rapport […]
Regel 4 zou geen regel, maar dagelijkse praktijk moeten zijn! En waarom is het dus een regel? CRM wordt te vaak gezien als lastig en niet als een essentieel gereedschap van de verkoper. En dat is niet alleen de schuld van de verkoper..immers veel CRM of DMS systemen in de Automotive zouden in elke andere […]
Een lead is geen aanvraag, maar een startpunt van een dialoog…! We hebben nu de eerste twee regels gehad in het succesvol opvolgen van online leads. Nummer 1, altijd eerst bellen, dan mailen! De nummer 2, opvolgen volgens een proces en nummer 3 is…..? E-mailen is iets wat je vaak onbewust doet, vroeger, toen je […]