Pauls blog

Pauls blog

Mis niks van de online automotive!

26 november 2014

Dealers: Je VDP page is de belangrijkste pagina!

Autoportalen staan nog steeds niet ten dienste van de dealer website! Onlangs was ik bij een grote Ford dealer om advies te geven over zijn online presence. Deze dealer adverteerden op alle relevante autoportalen, Adwords, Gaspedaal.nl en wat offline kanalen. Wat deze Ford dealer al goed had, dat was het besef dat zijn eigen dealerwebsite […]

Lees verder
26 november 2014

Betere conversie in leads is mogelijk!

Leads zijn slechts de eerste zet in een dialoog! Leads en daarmee bedoel ik alle kansen vanuit alle marketingkanalen die een dealer inzet, kunnen met simpele technieken omgezet worden in meer sales! Immers de lead, de online lead, de call lead en de showroom lead zijn slechts de eerste aanzet van de consument met u, […]

Lees verder
10 november 2014

We mogen weer! Nieuweautokopen.nl weer in veilige haven!

Nieuweautokopen.nl start door! Paul de Vries, oprichter en mede-eigenaar van Nieuweautokopen.nl, is weer volledig eigenaar van de grootste autowebwinkel van Nederland. De Vries heeft vandaag overeenstemming bereikt met de curator van Koops Furness. Deze grote en bekende automotive holding was voor 75% eigenaar van Nieuweautokopen.nl en ging onlangs failliet. Met de deal is de toekomst […]

Lees verder
6 november 2014

Workshop: betere conversie in online leads op 9 december!

Paul de Vries & Nieuweautokopen.nl organiseren workshop: “betere conversie in online leads” Op 9 december aanstaande organiseert Paul de Vries, founder van Nieuweautokopen.nl een workshop inzake online leads. De workshop betreft een middagsessie! [youtube https://www.youtube.com/watch?v=rfz1_yXUH2Q?list=UUt6dIVHuniPj2hfprCllUJA] Wat gaan we doen? In deze sessie gaat Paul de Vries in over leads, processen, bezwaren en closes. Vooral de bezwaren en […]

Lees verder
6 november 2014

De Call Lead is de meest belangrijke en toch meest mishandelde lead die er is!

De call lead is de belangrijkste lead in het dealerbedrijf! Bij de laatste workshops en presentaties die ik de afgelopen weken heb gedaan, heb ik veel aandacht besteed aan de belangrijkste lead van allemaal! Niet dus de Nieuweautokopen.nl lead, maar de call lead! Deze lead is aantoonbaar het diepste in de salesfunnel en 70% van […]

Lees verder
6 november 2014

De dealerwebsite is de belangrijkste showroom voor de autodealer!

Elke dealer weet dat, maar acteert deze er ook naar? De dealerwebsite is de belangrijkste showroom anno 2014/2015. Uiteraard weet elke dealer dat, en dit feit wordt ook nog eens bevestigd door talloze onderzoeken op dit gebied. De dealerwebsite is dan ook nog meer invloedrijk dan de merkenwebsite, of andere websites zoals portals etc. De […]

Lees verder
23 oktober 2014

De falende lobby van de Bovag, VNA en RAI

Een lobby met de overheid doe je niet met zoete broodjes…. Vandaag was weer zo’n dag! Een dag dat ik blij ben dat ik in 2004 de beslissing heb genomen om niet meer afhankelijk te zijn van politiek Den Haag. Nieuweautokopen.nl is volledig politiek onafhankelijk, wat die zielen ook bedenken, het raakt ons niet. In […]

Lees verder
13 oktober 2014

Sales presentatie: betere conversie met online leads!

Vandaag presentatie bij een top10 Japans merk over online leads! Hoe kunnen we samen tot betere conversies komen van online leads! Immers online leads tekenen niet bij het kruisje….

Lees verder
11 oktober 2014

Blog; de doelstelling dient achteraf bepaald te worden in het dealerbedrijf

Doelstellingen dienen achteraf plaats te vinden niet vooraf. In mijn vorige leven als SsangYong dealer en voorzitter van de dealer-vereniging was deze periode om te kijken naar volgend jaar. Kijkend in de glazen bol kwamen wij tot een getal waar zowel de importeur als de dealers mee konden leven. De importeur pushte zoals gewend voor […]

Lees verder
2 oktober 2014

Blog: De 60% regel in online autoleads

Een statistische onderbouwing van je sales performance is key Van Brian Pasch heb ik de afgelopen jaren al veel geleerd! Echter een van de belangrijkste zaken die hij mij bij heeft gebracht is verder kijken dan de leads/sales conversie. Die is wel leuk, en interessant, maar geeft je geen beeld van de daadwerkelijke kansen van […]

Lees verder
VorigeVolgende