Pauls blog
Mis niks van de online automotive!
Mis niks van de online automotive!
Feitjes over dealers in de Automotive Zero Moment of Truth! meer dan 92% van uw klanten gaan eerst online kijken voordat ze uw showroom binnen stappen de gemiddelde koper bezoekt daarbij 5 tot 8 andere dealerwebsites (Is uw dealerwebsite wel van u? Ipv zo’n standaard importeurswebsite?) de gemiddelde koopcyclus is 45 tot 90 dagen de […]
Week van Paul #31 De week van Paul met daarin: de weekaanbieding, de BMW 114i Online Edition. Nieuweautokopen.nl was te zien op RTL Autowereld en wij zijn ook te gast in de Tros Autoshow a.s. zaterdag op Radio 1 om 14:00uur. Verder nog meer info over ons call center in Almere.
Social Media voor dealerbedrijven is lokaal. Facebook, Twitter, Pineterst, Google+, Youtube en ook Linkedin. Zomaar een aantal social media websites waar veel autobedrijven (gelukkig) wel mee bezig zijn. Mediums die gratis zijn en alleen daarom al het waard zijn om er veel aandacht en energie te geven. Nu heb ik in mijn eerdere blogs er […]
Fivan Auto werkt samen met het call center van Nieuweautokopen.nl Voor de grootste Fiat dealer van Nederland, Fivan Auto verkopen wij online nieuwe Fiat Punto’s in de webwinkel: Automotivated.nl Hoe doen we dat? kijk zelf! [wpvideo ZJeuqJf8]
Creatief omgaan met de mogelijkheden van 2013 Korting kan iedereen, maar creatief zijn is al wat moeilijker….Een nieuwe Fiat 500C verkopen online, hoe doen wij dat? [wpvideo fL5WED2g]
Week #30 van Paul Met daarin: Succesvolle uitzending van RTL Autowereld met ervaringen van klanten met de dienstverlening van Nieuweautokopen.nl. Verder leuke acties van nieuwe cabrio’s zoals de Fiat 500C en de Lancia Flavia. Ook de succesvolle introductie van de BMW 1serie Online Edition komt aan bod, in combinatie met onze nieuwe samenwerking met Radio […]
Autobedrijven krijgen ondersteuning bij digitalisering Nieuweautokopen.nl heeft zijn buitendienst uitgebreid met Paul Dassel als Manager New Business. Dassel, die deze maand in dienst is getreden, gaat autobedrijven adviseren en ondersteunen bij de digitalisering van hun bedrijf. Het uiteindelijk doel wordt een verbetering van het rendement dankzij het opzetten van een professionele webwinkel. Dat de autobranche verandert, […]
Het vak van autoverkoper……….ondergewaardeerd door iedereen en nog wat! In 1994 begon ik in de Autobranche! Nog net niet het typische verhaal, van gek van auto’s en de hele autoweek kennende, maar toch, het leek mij een leuke branche. Ver kwam ik niet, pompbediende bij een tankstation was voor 2 jaar mijn plek, totdat ik […]
Het klant contact center ook wel KCC genoemd is het nieuwe modewoord in automotive dealerland. Receptionisten, telefonistes en verkopers die overtallig zijn geraakt krijgen een nieuwe kans in het KCC. U mag best weten; ik geloof er niet in. Temeer omdat een goed voorbeeld uit de UK niet zaligmakend is voor Nederland. Vooral omdat de […]
In mijn laatste blog schreef ik al, 92% van de gebruikers verkiest een mobiele website t.o.v. een specifieke app. Dus als ik u was…is de beslissing op basis van keiharde onderzoekscijfers uit een Amerikaans automotive onderzoek een leidraad. Maar hoe maak je nu een mobiele website? Ten eerste de domeinnaam, je ziet nu veel websites […]