Pauls blog
Mis niks van de online automotive!
Mis niks van de online automotive!
Creatief omgaan met de mogelijkheden van 2013 Korting kan iedereen, maar creatief zijn is al wat moeilijker….Een nieuwe Fiat 500C verkopen online, hoe doen wij dat? [wpvideo fL5WED2g]
Week #30 van Paul Met daarin: Succesvolle uitzending van RTL Autowereld met ervaringen van klanten met de dienstverlening van Nieuweautokopen.nl. Verder leuke acties van nieuwe cabrio’s zoals de Fiat 500C en de Lancia Flavia. Ook de succesvolle introductie van de BMW 1serie Online Edition komt aan bod, in combinatie met onze nieuwe samenwerking met Radio […]
Autobedrijven krijgen ondersteuning bij digitalisering Nieuweautokopen.nl heeft zijn buitendienst uitgebreid met Paul Dassel als Manager New Business. Dassel, die deze maand in dienst is getreden, gaat autobedrijven adviseren en ondersteunen bij de digitalisering van hun bedrijf. Het uiteindelijk doel wordt een verbetering van het rendement dankzij het opzetten van een professionele webwinkel. Dat de autobranche verandert, […]
Het vak van autoverkoper……….ondergewaardeerd door iedereen en nog wat! In 1994 begon ik in de Autobranche! Nog net niet het typische verhaal, van gek van auto’s en de hele autoweek kennende, maar toch, het leek mij een leuke branche. Ver kwam ik niet, pompbediende bij een tankstation was voor 2 jaar mijn plek, totdat ik […]
Het klant contact center ook wel KCC genoemd is het nieuwe modewoord in automotive dealerland. Receptionisten, telefonistes en verkopers die overtallig zijn geraakt krijgen een nieuwe kans in het KCC. U mag best weten; ik geloof er niet in. Temeer omdat een goed voorbeeld uit de UK niet zaligmakend is voor Nederland. Vooral omdat de […]
In mijn laatste blog schreef ik al, 92% van de gebruikers verkiest een mobiele website t.o.v. een specifieke app. Dus als ik u was…is de beslissing op basis van keiharde onderzoekscijfers uit een Amerikaans automotive onderzoek een leidraad. Maar hoe maak je nu een mobiele website? Ten eerste de domeinnaam, je ziet nu veel websites […]
Laatste onderzoeken wijzen namelijk het volgende uit: Internetten per smartphone wordt in 2014 groter dan het gebruik van de desktop om te internetten. En laat je het zakelijk gebruik van de desktop zakelijk buiten beschouwing, dan is de smartphone al veel eerder de manier om op het wereldwijde web te surfen! Volgens Amerikaans onderzoek zijn […]
Deze week werd bekend dat Renault de ZOE gaat promoten op Facebook. In een ronkend persbericht meldde Renault dat het merk daarmee de eerste dealer op Facebook is! En ja, het is inderdaad een leuk verhaal en waarom niet. Nu ben ik zelf geen fan van elektrisch rijden, liever een V8 dan zo’n ding, maar […]
Wat vindt u belangrijk online? SERP staat voor Search Engine Result Page, oftewel hoe vaak komt uw content naar voren op de eerste pagina van (liefst) Google, Bing en consorten? SERP’s zijn er in verschillende maten en vormen, de belangrijkste is de SERP’s van uw eigen website, deze is primair. Het is een vrij makkelijke […]
Wat is het belangrijkste online-meetinstrument voor dealers tegenwoordig? Wat is tegenwoordig het belangrijkste online-meetinstrument voor dealers? Vaak krijg ik de vraag van dealers op welke wijze zij occasionportals moeten beoordelen. Kan dat op basis van cijfers in plaats van het onderbuik gevoel? Je kunt rekenen op basis van leads. Dit is een vrij simpele methode: […]