Blog pagina 8

Mis niks van de online automotive:

23 januari 2019

Calldrip met kunstmatige intelligentie – een slim kunststukje!

Automatische beoordeling met AI en Calldrip van uw online en telefonische leads! Binnen een aantal weken krijgt Calldrip een belangrijke nieuwe functionaliteit. Met de toevoeging van kunstmatige intelligentie (AI) wordt Calldrip slimmer en effectiever. De nieuwe zelflerende software helpt autobedrijven om leads sneller, efficiënter en nauwkeuriger op te volgen. Persoonlijke beoordeling door #DCDW Quality Managers […]

Lees verder
15 januari 2019

De consument zit niet op gedifferentieerde prijzen te wachten!

Gedifferentieerde prijzen lossen het probleem voor de consument niet op Door de komst van ViaBovag.nl is de discussie weer opgelaaid over de prijzen die autobedrijven online laten zien. De overheid heeft duidelijk gesteld dat de vraagprijs en dus ook de onlineprijs inclusief alle niet vermijdbare kosten moet zijn. Dit lijkt eenvoudig toe te passen, maar […]

Lees verder
14 januari 2019

Digital Retailing: nieuw woord, oude gedachte

Het nieuwe Buzz woord De tweede dag van de automotive bijeenkomst Kain, Friends and Clients, ging voornamelijk over het nieuwe Buzz woord voor de komende 12 maanden: Digital Retailing. Voor wie het niets zegt, het gaat om het mogelijk te maken een nieuwe of gebruikte auto online te kopen. Carvana wordt vaak genoemd als het […]

Lees verder
6 januari 2019

5 redenen waarom Calldrip beter is dan Trackback

Terug in de tijd met Trackback – of liever vooruit met Calldrip? Trackback, wie kent het niet? Importeurs gebruikten het op grote schaal om dealers te controleren: is een lead wel echt nagebeld? Wat heeft het gesprek opgeleverd? Toen het op de markt kwam, was het een perfect systeem. We weten immers allemaal dat leads […]

Lees verder
27 december 2018

Google meet nu ook de instore visits in Google Analytics!

Eerste dag van het Kain Event in Kentucky De eerste dag van de bijeenkomst van David Kain in Lexington, Kentucky was een boeiende, zeer volle dag. Hoewel het evenement pas om 12:30 uur begon, vloog je van presentatie naar presentatie. Ik wil er twee uitlichten: de workshop over de nieuwe inzichten bij Google en die […]

Lees verder
13 december 2018

Dan Cummings Top 10 Chevrolet dealer in de VS in een dorp van 9400inwoners!

Het succesverhaal van Dan Cummings Ik ben momenteel in Kentucky, de Verenigde Staten, om een presentatie te geven op een bijeenkomst georganiseerd door David Kain, het gaat om de veertiende editie van de jaarlijkse Kain Auto Clients & Friends Workshop. Natuurlijk is er tussen de officiële bijeenkomsten door voldoende ruimte om de zinnen te verzetten. […]

Lees verder
9 december 2018

Waarom snel opvolgen de norm is!

Snel opvolgen anno 2019 van online leads is cruciaal voor de eerste conversie! In een wereld waar internet en smartphones dominant zijn, maakt snelheid het verschil tussen een geslaagde en een gemiste conversie. In 2018 is de dienstverlening van #DCDW enorm gegroeid. Een van de pijlers onder deze groei is ons product Calldrip. Diverse importeurs, […]

Lees verder
30 november 2018

Verschil tussen actieve en passieve leads in de automotive!

Waarom autoverkopers GEEN passieve leads moeten oppakken De snelste manier om verkoopadviseurs over de kling te jagen, is door ze passieve leads op te laten volgen. Passieve leads hebben nergens om gevraagd. Een passieve lead veranderen in een actieve lead die resulteert in een sale, komt voor de meeste verkopers neer op een driepuntsschot op […]

Lees verder
22 november 2018

Er dient een verschil te zijn in je mobiele en desktop versie!

Traditionele chatfunctie? Liever niet op een smartphone In dit voorbeeld, zie je op de mobiele website zowel een whatsapp functie als een Messenger functie! Merkdealers en onafhankelijke autobedrijven investeren veel geld in hun website. Terecht, want de website is de centrale hub van de meeste marketingactiviteiten die een autobedrijf onderneemt. Van Google AdWords tot het […]

Lees verder
29 oktober 2018

Hoe om te gaan met “waardeloze” “biedingen’ via marktplaats?

Reageren op ‘slechte’ biedingen: van irritatie naar leadgeneratie Een van de meeste gehoorde klachten die ik hoor in het veld, betreft de kwaliteit van leads. Dat geldt in het bijzonder voor potentiële klanten die bieden via Marktplaats.nl. Hoe dat komt? Marktplaats.nl is het grootste handelsplatform van Nederland. Auto’s zijn een belangrijk onderdeel van het aanbod, […]

Lees verder
VorigeVolgende