Webinar over de NADA 2016 in Las Vegas

10 april 2016, Paul

Marktplaats en Nieuweautokopen.nl organiseren een webinar over de laatste inzichten vanuit de NADA 2016!

Onlangs heb ik namens Marktplaats en Nieuweautokopen.nl de NADA 2016 bezocht! Dit was inmiddels mijn zesde keer bij de NADA en elke keer ben ik weer verbaasd hoeveel energie er zit in de Amerikaanse dealer en automotive branche! Welke onderwerpen spraken mij aan en zou ik graag willen delen met jullie middels een webinar op maandag 11 april vanaf 09:30! Aanmelden kan via deze link

Onderwerpen vanuit de NADA

Deze onderwerpen gaan wij behandelen, welke voor ons waardevol zijn voor onze zakelijke klanten zoals dealers en universele autobedrijven!

  • The Funeral of the BDC!
    There are more funerals of BDC’s then births at this moment in the USA
  • The Desktop is over!
    The majority of search results locally are from the mobile device and contains the brand and city name
  • Digital Marketing is not a silo discussion…
    The digital shoppers uses more then 20 online sources before he enter the dealership with an online lead, call or physical visits
  • Stats which matter!
    The in market consumer is in 62% of the cases 90 days busy
  • Google stats from the automotive space!
    What can Google learn us?
  • Photo’s matter to sell new and used cars!
    Clear pictures making a difference for selling cars with speed
  • DMS/CRM and iLMS works together…of course!
    We all know that a DMS is not a CRM and a CRM is never an ILMS
  • Tracking your showroom follow-up!
    In the time of the digital age, tracking the ‘up’ is still important!
  • Your digital Sales Consulent at work!
    Did your sales staff follow-up all the leads correctly, without prequalifying?
  • You have to be better!
    Workshops and training daily makes you better then the competition!

Digital Car Dealer Workshop #DCDW

Tevens zullen wij op 19 april een #DCDW(Digital Car Dealer Workshop) organiseren waarin de NADA en de nieuwste inzichten centraal zullen staan! De #DCDW is alleen toegankelijk voor dealers en of universele autobedrijven. Aanmelden kan via deze link. Deelname aan de #DCDW is normaliter gratis. Tevreden.nl is sponser van de lunch!

Over Paul de Vries

Paul de Vries is tegenwoordig head van Nieuweautokopen.nl bij Marktplaats en eBay, nadat Paul Nieuweautokopen.nl in 2015 heeft verkocht aan eBay. Paul is tevens blogger, schrijver, sales trainer en geeft vaak workshops in betere conversies in online leads en salespresentaties bij dealers en importeurs. `Lead the Way op de digitale snelweg is het nieuwe boek van Paul, welke gebruikt kan worden als gids in de online automotive. Meer informatie vindt u op: Kannietbestaatniet.nl.