Welke dealers gaan er mee naar de “Digital Marketing Strategies Conference in Napa California”?

10 februari 2015, Paul

Nieuweautokopen.nl organiseert studiereis naar de DMSC in Napa California van 11 april tot 15 april voor dealers

Voor het derde jaar organiseren wij weer een studiereis naar een topconferentie in Amerika over de online mogelijkheden en kansen voor het dealerbedrijf! Dit keer gaan wij naar de Digital Marketing Strategies Conference in Napa waarbij onze gastheer Brian Pasch ons een topconferentie geeft met de juiste topsprekers en onderwerpen.

eagle-vines1

Op zaterdag 11 april vertrekken wij met een directe vlucht naar San Francisco waarna wij nog een autorit van 2 uur voor de boeg hebben, voordat wij bij het conferentiehotel (Napa Valley Marriott Resort & Spa) arriveren. ’s Avonds is er een dinner met de aanwezige deelnemers of op eigen gelegenheid.

dmsc_logo_large

De zondag overdag zijn er diverse mogelijkheden om zelf iets te ondernemen, uit te rusten, te golfen of een excursie te ondernemen naar een van de vele wijnvelden in de buurt. Op zondagavond begint dan de daadwerkelijke conferentie met de opening van Brian Pasch van PCG Consulting en de keynote speech van Cliff Banks met een presentatie van: “The State Of The Automotive Industry” De twee dagen erna zijn dan gevuld met workshops.

Wij beginnen elke dag uiteraard met ontbijt en ook voor de lunch en dinner is gezorgd, dus u hoeft zich daarover geen zorgen te maken, zodat u al uw focus kan leggen op de workshops.

Maandag 13 april keuze uit:

  • Accelerating Facebook Marketing For Auto Dealers – Lisa Salabritas and Trace Przybylowicz from Facebook
  • Revolutionize Online Marketing, Websites, Chat, and Sales Processes With Soft Pull Credit Technology – Dave Page
  • How to Find the Invisible Customer….And turn them into Visible Customers – Patrick Kelly
  • The Shorter Sales Process is Coming: Is Your Team Prepared? – Glenn Pasch
  • Video Marketing: The ROI of Coordinating Online and Offline Strategies – Phil Aime
  • The Geo Marketing Revolution: Changing Automotive Marketing Technology & Strategies – Joe Orr

Daarnaast zijn er keynote speeches van Darren Haygood van Dealer.com en Trace Przybylowicz van Facebook op de eerste dag.

Dinsdag 14 april keuze uit:

  • Creating A CRM Centric Dealership To Double “Lead To Sales” Ratios – Marc McGurren
  • Increasing Retention and Sharpening Your Advertising Spend with Beacon & Geo-fencing Technology: – Thomas Gage
  • Understanding & Leveraging YouTube’s Dynamic Offerings – Peter Leto from Google
  • How To Increase The Effectiveness of Google AdWords Campaigns by 30-150% – Brian Pasch
  • Learn to Modernize Your Website Without Losing SEO (and Blow Past Your Competition) – Bruce Etzcorn
  • The Dawn Of Automotive Digital Marketing & Dealer Awareness in the EU – Ernst Gleijm
  • Maximizing the Benefits of Google Analytics:Advanced Ideas For Dealers – Analytics Team

Daarnaast zijn er keynote speeches van Sean Stapleton van Vin Solutions en Clint Burns op de tweede dag.

Op woensdag vliegen wij dan weer terug naar Amsterdam waar wij donderdagochtend weer thuiskomen.

Investering
De hele conferentie, met transfer, vlucht met Economy Comfort, ontbijt, lunches, recepties, toegang tot de conferentie en dinners vergt slechts een investering van slechts 3000Euro excl. BTW voor Nieuweautokopen.nl of Marktplaats partners.  Meer info? Mail naar paul@nieuweautokopen.nl of bel naar 06-55841398