Blog pagina 27

Mis niks van de online automotive:

5 april 2016

NADA2016 in Las Vegas gaat beginnen! Lets connect!

De NADA 2016 gaat beginnen! Welke workshops zijn interessant? Ons jaarlijks ritueel gaat weer beginnen, de NADA, het Amerikaanse dealercongress dit keer in Las Vegas. Sinds 2009 ben ik er nu elk jaar en dat bevalt mij wel. Immers het is een week weg van alle drukte, hectiek en waanzin van de dag! Samen met […]

Lees verder
5 april 2016

Waarom zeggen wij dat de jongere verkopers beter zijn in online?

Grappig hoe bepaalde zaken eigenlijk heel anders liggen! Ik spreek de laatste tijd veel dealers die blijven geloven dat de het opvolgen van online leads iets is dat de ‘oudere’ verkopers niet kunnen. Oftewel, die verkopers ‘verkopen’ hun dealers dat die online leads niets voor hen is, maar iets is voor de nieuwere generatie verkopers. […]

Lees verder
21 maart 2016

Een inkomende sales call in het dealerbedrijf.

Hoe krijg je de juiste data van de klant, zodat de klant daarvoor wat terug ontvangt? De leads die via de telefoon binnenkomen behoren in het dealerbedrijf tot de minst zichtbare, meest mishandelde, maar best converterende leads die er zijn. Dit staat volledig haaks op elkaar: minst zichtbaar, meest mishandeld en toch goed converteerbaar! Echter […]

Lees verder
11 maart 2016

Een KCC of BDC zelf beginnen of uitbesteden als autodealer?

Waarom iets zelf willen doen als een ander het beter kan? De KCC of BDC afdelingen zijn al bijna gemeengoed bij vele dealerholdings in Nederland. Afdelingen die service georiënteerde zaken oppakken (APK afspraken o.a.) of de werkplaatsreceptionist ontlasten zijn er al wat langer, maar je ziet ook steeds meer KCC/BDC oplossingen komen voor de opvolging […]

Lees verder
8 maart 2016

Marktplaats/Nieuweautokopen.nl op NADA 2016 in Las Vegas organiseren een event voor de Nederlandse delegatie!

Brian Pasch spreekt op de NADA 2016 voor de Nederlandse delegatie op uitnodiging van Nieuweautokopen.nl en Marktplaats. Het is alweer enige jaren geleden dat Nieuweautokopen.nl, Brian Pasch uitnodigde om de Nederlandse dealers te onderwijzen in de mogelijkheden en kansen die online biedt aan de vooruitstrevende dealers die een voorsprong willen behouden! Brian bezoekt nog steeds regelmatig […]

Lees verder
6 maart 2016

De koopervaring van een nieuwe auto is het enige wat online niet te overtreffen valt…

Online is dominant in de automotive, informatie is overal, maar is dit alles wat u klant zoekt? De moderne autokoper van vandaag heeft meer vertrouwen in online informatie, op review platforms, van gelijkgestemden etc. dan de informatie van de autoverkoper. Het eigen onderzoek geeft deze koper meer zekerheid dan de autoverkoper zou kunnen geven en dat is […]

Lees verder
4 maart 2016

Het succesverhaal van Honda dealer Brandon in Florida

Waarom sommige Amerikaanse dealers wel succesvol zijn in een nieuwe manier van werken? Dit is een vrije vertaling van een interview van Dealer Solutions en John Marazzi, eigenaar van Brandon Honda. Brandon Honda is een van de meest winstgevende Honda dealers in de VS. Waarom denk jij (John Marazzi) dat je zo succesvol bent als […]

Lees verder
1 maart 2016

1ste #DCDW van 2016 op 19 april: “NADA Best Insights vanuit Las Vegas”

Op 19 april is het zover! De eerste #DCDW (Digital Car Dealer Workshop) van 2016. Eind maart begint in Las Vegas de 2016 NADA! En wij zijn er uiteraard bij. Nadat ik 6 jaar geleden de eerste keer de oversteek heb gemaakt, ben ik verkocht geraakt aan de dynamiek en het enthousiasme van de Amerikaanse […]

Lees verder
26 februari 2016

3 tips om je ‘show’ratio te verbeteren. Haal zoveel mogelijk afspraken uit online leads!

Hoe verbeter je de ratio op de showroomafspraken vanuit een online aanvraag? Je performance als autoverkopers op online leads baseer je als het goed is, steeds meer op basis van de 60% regel! Als je 100 leads ontvangt vanuit verschillende kanalen, dan probeer je met 100 leads contact op te nemen, daarna begrijp je dat […]

Lees verder
25 februari 2016

Wat moet de digital marketeer in het dealerbedrijf allemaal doen?

Is er ruimte voor weer een nieuwe functie in het dealerbedrijf? Nu autobedrijven, en dan voornamelijk de grotere dealerbedrijven, steeds maar groter worden, ontstaat er ook behoefte aan beter opgeleide marketeers in het online speelveld. De fysieke showroom van het verleden, waar klanten kwamen om zich te oriënteren is ongeveer volledig verplaatst naar online. Hoe […]

Lees verder
VorigeVolgende