Pauls blog

Pauls blog

Mis niks van de online automotive!

6 maart 2016

De koopervaring van een nieuwe auto is het enige wat online niet te overtreffen valt…

Online is dominant in de automotive, informatie is overal, maar is dit alles wat u klant zoekt? De moderne autokoper van vandaag heeft meer vertrouwen in online informatie, op review platforms, van gelijkgestemden etc. dan de informatie van de autoverkoper. Het eigen onderzoek geeft deze koper meer zekerheid dan de autoverkoper zou kunnen geven en dat is […]

Lees verder
4 maart 2016

Het succesverhaal van Honda dealer Brandon in Florida

Waarom sommige Amerikaanse dealers wel succesvol zijn in een nieuwe manier van werken? Dit is een vrije vertaling van een interview van Dealer Solutions en John Marazzi, eigenaar van Brandon Honda. Brandon Honda is een van de meest winstgevende Honda dealers in de VS. Waarom denk jij (John Marazzi) dat je zo succesvol bent als […]

Lees verder
1 maart 2016

1ste #DCDW van 2016 op 19 april: “NADA Best Insights vanuit Las Vegas”

Op 19 april is het zover! De eerste #DCDW (Digital Car Dealer Workshop) van 2016. Eind maart begint in Las Vegas de 2016 NADA! En wij zijn er uiteraard bij. Nadat ik 6 jaar geleden de eerste keer de oversteek heb gemaakt, ben ik verkocht geraakt aan de dynamiek en het enthousiasme van de Amerikaanse […]

Lees verder
26 februari 2016

3 tips om je ‘show’ratio te verbeteren. Haal zoveel mogelijk afspraken uit online leads!

Hoe verbeter je de ratio op de showroomafspraken vanuit een online aanvraag? Je performance als autoverkopers op online leads baseer je als het goed is, steeds meer op basis van de 60% regel! Als je 100 leads ontvangt vanuit verschillende kanalen, dan probeer je met 100 leads contact op te nemen, daarna begrijp je dat […]

Lees verder
25 februari 2016

Wat moet de digital marketeer in het dealerbedrijf allemaal doen?

Is er ruimte voor weer een nieuwe functie in het dealerbedrijf? Nu autobedrijven, en dan voornamelijk de grotere dealerbedrijven, steeds maar groter worden, ontstaat er ook behoefte aan beter opgeleide marketeers in het online speelveld. De fysieke showroom van het verleden, waar klanten kwamen om zich te oriënteren is ongeveer volledig verplaatst naar online. Hoe […]

Lees verder
Laten wij de autoverkopers niet teveel doen?
17 februari 2016

Laten wij de autoverkopers niet teveel doen?

Bij veel autobedrijven zijn de autoverkopers echt te druk met bijzaken. Nu wil ik geen excuus gaan zoeken waarom sommigen niet doen wat ze moeten doen, maar hebt u als dealer weleens gekeken wat u verwacht wat uw verkopers er allemaal bij doen Dit wordt vaak aangedragen door verkopers zelf, dat men bepaalde zaken niet juist, […]

Lees verder
7 februari 2016

Online sales seminar voor (beginnende) autoverkopers of KCC medewerkers!

Paul de Vries oprichter van Nieuweautokopen.nl en online verkoper van het eerste uur organiseert een sales seminar over de online autoverkoop! Op dinsdagavond 23 augustus is het weer zover, het  sales seminar over de online verkoop van nieuwe auto’s. Speciaal ontwikkeld en geproduceerd voor autoverkopers die beter willen worden in de nieuwe wijze van verkopen. Anno […]

Lees verder
3 februari 2016

Zijn mystery shoppers wel interessant voor de staat van je dealers- en verkoperskorps?

Verloren klanten geven je vaak een beter inzicht in het verloren marktaandeel. U kent ze vast wel, die mystery shoppers die alleen die vragen stellen, die niemand anders stelt waardoor je als verkoper al snel in de gaten hebt dat je ermee te maken hebt! Een extra kop koffie en alles volgens het boekje doen en […]

Lees verder
30 januari 2016

Waarom video en reviews zo krachtig zijn voor het dealerbedrijf anno 2016

Reviews, onder ander video, zijn een krachtig middel om meer bezoekers te trekken naar je dealerwebsite! In al mijn workshops en presentaties die ik mag geven in den lande, komt altijd eerst de ZMOT naar voren. Dit is om duiding te geven aan het online landschap waar dealers, anno 2016, mee te maken hebben. In de ZMOT […]

Lees verder
28 januari 2016

Is de autoverkoper van nu, beter of slechter in het verkopen van auto’s dan de autoverkoper van vroeger?

Is de autoverkoper van, nu beter of slechter in het verkopen van nieuwe auto’s dan de autoverkoper van vroeger? Weet u nog, vroeger, dat u als autoverkoper zelf op zoek moest naar leads? Geen online leads, maar leads in het algemeen? Toen de verkoopleider je vroeg om de Gouden Gids te pakken en gewoon maar […]

Lees verder
VorigeVolgende