Pauls blog
Mis niks van de online automotive!
Mis niks van de online automotive!
Laatste cijfers uit Amerika geven aan dat we nog een hoop kunnen verbeteren! Als anno 2015 bezoekers in je showroom komen, dan zijn het kopers. Immers in de ZMOT hebben ze meer dan weet ik niet hoeveel bronnen geraadpleegd wat men er uiteindelijk heeft toegebracht om u een bezoek te brengen om de keuze die […]
Op woensdag 11 november de #DCDW met internationale gasten uit de VS en Canada! 11 november is het zover, de laatste Digital Car Dealer Workshop van 2015, en wat voor een! Op deze #DCDW hebben wij twee vooraanstaande sprekers uit de VS en Canada bereid gevonden om voor een select aan dealers en klanten van […]
Afgelopen week hadden wij een select gezelschap op bezoek bij Nieuweautokopen.nl en Marktplaats De dealers brachten een bezoek aan ons kantoor bij eBay in Amsterdam, waar ook Marktplaats en Nieuweautokopen.nl gevestigd zijn. Een pand met Automotive ervaring, aangezien het het oude pand is van Renault. Nadat wij een rondleiding hadden gedaan, hebben wij een aantal […]
Afgelopen dinsdag 8 september was het tijd voor de #DCDW: De Digital Car Dealer Workshop De #DCDW ontwikkelt zich steeds meer tot een kenniscentrum over online automotive in Nederland. Al voor de 19de keer organiseerde wij dit kleinschalige en daardoor succesvolle event. Afgelopen dinsdag hadden wij weer een super line-up met onderwerpen die de aanwezige […]
Waarom mobiel zo belangrijk wordt voor autodealers Welk onderzoek je ook neemt, mobiel internet wordt belangrijk en of je het als dealer nu leuk vindt of niet, maar de komende 10 jaar zijn alle nieuwe klanten die de markt in komen opgegroeid met een Iphone en Social Media en zullen zich daarna ook naar gedragen […]
Marktplaats Automotive Professionals begint eind september voor universele autobedrijven en dealers Op 23 september organiseert Marktplaats Zakelijk het eerste Marktplaats Automotive Professionals seminar. Dit betekent dat wij met een select gezelschap van maximaal 30 deelnemers met elkaar gaan praten over de wijze waarop dealers en universelen garagebedrijven succesvoller kunnen omgaan met de online mogelijkheden anno […]
Wat doe je als je een online lead hebt ontvangen? Online leads zijn belangrijk en niet meer weg te denken anno nu. Hoe ga je daar zo efficiënt mogelijk mee om? Ik hoop dat je de online regels hanteert en dus meteen belt. Maar als je de persoon achter de lead niet direct te pakken […]
Een belangrijke reden van verkopers om een lead af te sluiten Er zijn vele redenen en argumenten te bedenken om een lead zonder succes of vervolg af te sluiten. Nieuweautokopen.nl heeft zeven van die redenen beschreven, zodat het voor verkopers makkelijker is om te onderbouwen waarom de lead niet verder opgevolgd kan worden. En wij […]
Te vaak wordt gedacht dat alleen een voorstel mailen voldoende is om succes te hebben Veel dealers en importeurs gebruiken actie- en landingspagina’s om leads te genereren. De meest succesvolle zijn vaak de pagina’s die de bezoekers de garantie geven of de belofte doen een prijs te noemen voor de inruilauto. Daarna zijn er […]
Regelmatig is er discussie waarom de ene bron van leads beter is dan de andere bron. Vaak worden er appels met peren vergeleken en omdat Nieuweautokopen.nl jaren ervaring heeft met het verder helpen van dealers, willen wij graag die discussie sturen met de juiste informatie. Om maar met de deur in huis te vallen: er […]