Pauls blog
Mis niks van de online automotive!
Mis niks van de online automotive!
Video is een zeer sterke driver van bezoekers, klanten en vooral leads! In de reeks van de 5 tips die ik graag wil behandelen voor u, ben ik beland bij de meest onderschatte wijze van reviews en dat is video. En misschien is het geeneens onderschat, maar is het vooral moeilijk. Wij deden dit volop bij Nieuweautokopen.nl, […]
Uw Google Business pagina is het belangrijkste gratis stukje online onroerend goed wat u moet optimaliseren! Zoals omschreven in het artikel “de case Bert Wieten”, dient uw Google Business pagina te optimaliseren. Er is alleen geen Google product wat zo omslachtig, moeilijk beheersbaar te managen was de afgelopen jaren als deze pagina! Echter het belang is er altijd […]
Je kunt niet alleen af gaan op de enquetes en of reviews van je importeur” Onlangs verloor Bert Wieten zijn Hyundai dealerschap aan Auto Palace. Als oud Zwollenaar weet ik niet beter dat Wieten de Hyundai dealer was. Nu niet meer en al hoe wel Bert zijn bedenkingen erbij zal hebben, zie ook de rechtzaak […]
De Digital Car Dealer Workshop komt naar België! Op dinsdag 28 juni komt de #DCDW van Paul de Vries (Kannietbestaatniet.nl) naar Antwerpen om samen met de Belgische verdelers te praten over alle mogelijkheden die het internet te bieden heeft voor hun werkzaamheden! De #DCDW wordt al sinds 2011 georganiseerd in Nederland (destijds #ISG20) om de […]
Snel je leads opvolgen in het dealerbedrijf is wel degelijk een succesvolle wijze van leads opvolgen Vaak is er nog wel een discussie bij dealerbedrijven wanneer de online leads moeten worden opgevolgd. Vaak is er geen proces voor, teveel toeval, of wordt het gedaan nadat al het andere gedaan is. Men gaat teveel uit van […]
De autoverkoper van 2016 bevindt zich volledig online en snapt dat hijzelf de maatstaf is van succes! In deze tijd is de autoverkoper van vroeger bijna verleden tijd en groeien wij zeer snel naar de online autoverkoper. Een autoverkoper die niet meer wordt misbruikt om allerlei randzaken te moeten doen, maar een verkoper die alleen […]
De dealerwebsite is je belangrijkste showroom en deze mag je niet af laten hangen van een importeur die het nog niet snapt Onze klanten veranderen snel, zeer snel! Bij Nieuweautokopen.nl en Marktplaats zijn de mobiele/responsive versies van onze websites in meer dan 50% van de gevallen verantwoordelijk voor de conversies en bezoeken. De consument verandert […]
Autoverkopers zouden zich meer moeten toeleggen op de telefonische verkoop Anno 2016 wordt steeds duidelijker dat het retailen in de automotive op de laatste benen loopt voordat andere fabrikanten het Tesla model gaan aanhangen. Een netwerk zonder zelfstandige en dus terechte eigenwijze ondernemers heeft immers zijn beste tijd gehad. Je ziet steeds meer signalen om je […]
Nieuw onderzoek bevestigt wat wij eigenlijk allemaal wel weten De autodealer van 2016 zit in de E-commerce business zoals Brian Pasch altijd al zegt. En met de nieuwe hoeveelheid data die over ons wordt uitgestort wordt dit alleen maar duidelijker! Op de laatste NADA 2016 kwamen er twee interessante zaken voorbij die voor Nederlandse dealers ook […]
We moeten marketing bedrijven in het jaar dat we daadwerkelijk leven Marketing campagnes opzetten in Facebook kan inmiddels al een aantal jaren en je ziet steeds meer importeurs en dealers ermee experimenteren en daarop echte campagnes voeren! Echter de meeste dealers die ik spreek, hoor je er niet over! Hun eigen Marketing/SEM bedrijf dat voor […]