Blog pagina 51

Mis niks van de online automotive:

9 oktober 2013

5de #ISG20 met Brian Pasch “Selling Cars in the Digital Age”

Brian Pasch special guest op de 5de #ISG20 Brian Pasch, auteur van het boek: “Selling cars in the digital age” komt eind oktober naar Nederland. Op uitnodiging van Nieuweautokopen.nl is hij spreker op een exclusief Automotive Dealerseminar en uiteraard op een #ISG20. Op 30 oktober organiseert Nieuweautokopen.nl de 5de #ISG20 met als special guest: Brian […]

Lees verder
4 oktober 2013

Blog: Facebook werkt niet voor autobedrijven! Meestal dan…

Facebook, Social media is meestal niets voor automobielbedrijven! Zelf ben ik redelijk, tot zeer actief op social media. Niet zozeer prive, maar zakelijk vindt ik het een prachtig medium om bereik en invloed te creëren op een manier die vroeger echt onmogelijk was. Facebook o.a. is voor de meeste dealers niet zo’n succes. De meeste […]

Lees verder
2 oktober 2013

Week #40 bij Nieuweautokopen.nl

Week #40: Wij gaan voor 5 sterren! [wpvideo lbuoSFfc]

Lees verder
1 oktober 2013

Kees Mulder over zijn Skoda online webwinkel en zijn ervaringen op de 4de #ISG20

Kees Mulder, eigenaar van Skoda dealer Ab Mulder in  Apeldoorn over de 4de #ISG20 en zijn online webwinkel van Skoda powered by Nieuweautokopen.nl [wpvideo m45M3TPH]

Lees verder
1 oktober 2013

Erik Lanting over de #ISG20 als universele autodealer

Erik Lanting was ook aanwezig op de 4de #ISG20 [wpvideo UKPE2jX1]

Lees verder
1 oktober 2013

Jurgen Vugts van Autoscout24 over zijn ervaringen op de 4de #ISG20

Jurgen Vugts van Autoscout24 nam de handschoen aan en ging met de dealers het gesprek aan over de relevantie van Autoportalen. [wpvideo iDgiADwN]

Lees verder
1 oktober 2013

#ISG20 Ervaringen, nu met Kees Oldenhage!

Kees Oldenhage van Van der Boon Leimuiden en Van der Boon/Oldenhage Nieuw Vennep vertelt zijn ervaringen! [wpvideo Pk1MWBim]

Lees verder
30 september 2013

Wederom een paar online Automotive feitjes….

Feiten over online leads…. Wist u dat cijfers hard en kil  kunnen overkomen, maar in onze online wereld het verschil maken tussen ‘onderbuik’ gevoel en facts? Hier een paar feiten: De gemiddelde lead die wordt ingeschoten op een dealerwebsite converteert tot 20% beter dan via welk andere bron dan ook…. 33% van de dealerwebsite leads […]

Lees verder
30 september 2013

Mercedes-Benz in Duitsland online? Bij ons was dat toch al…..?

Mercedes-Benz zoekt de niches op! Het merk met de ster richt zich niet alleen op modellen voor het grote publiek, maar kijkt ook steeds meer naar bijzondere uitvoeringen voor een kleinere doelgroep. Dankzij deze niche-modellen maakt het bedrijf een gestage groei door. Net als BMW en Audi overigens. Wie verder kijkt dan zijn neus lang […]

Lees verder
27 september 2013

Blog: Wat is een internetlead?

Is een internetlead daadwerkelijk tekenen bij het kruisje? Leads Vanaf 1998 doe ik al volop internet leads. Als SsangYong dealer was ik gek op elke lead die ik maar kon krijgen, immers zoveel mensen waren er niet in de markt voor een SsangYong dus elke kans die je kreeg…bewerkte je zodat je een ‘kans’ had […]

Lees verder
VorigeVolgende