Pauls blog
Mis niks van de online automotive!
Mis niks van de online automotive!
Een lobby met de overheid doe je niet met zoete broodjes…. Vandaag was weer zo’n dag! Een dag dat ik blij ben dat ik in 2004 de beslissing heb genomen om niet meer afhankelijk te zijn van politiek Den Haag. Nieuweautokopen.nl is volledig politiek onafhankelijk, wat die zielen ook bedenken, het raakt ons niet. In […]
Vandaag presentatie bij een top10 Japans merk over online leads! Hoe kunnen we samen tot betere conversies komen van online leads! Immers online leads tekenen niet bij het kruisje….
Doelstellingen dienen achteraf plaats te vinden niet vooraf. In mijn vorige leven als SsangYong dealer en voorzitter van de dealer-vereniging was deze periode om te kijken naar volgend jaar. Kijkend in de glazen bol kwamen wij tot een getal waar zowel de importeur als de dealers mee konden leven. De importeur pushte zoals gewend voor […]
Een statistische onderbouwing van je sales performance is key Van Brian Pasch heb ik de afgelopen jaren al veel geleerd! Echter een van de belangrijkste zaken die hij mij bij heeft gebracht is verder kijken dan de leads/sales conversie. Die is wel leuk, en interessant, maar geeft je geen beeld van de daadwerkelijke kansen van […]
Ben je een verkoper van succes of van je eigen falen? Vandaag was weer zo’n dag, waarin ik niet snap wat de motivatie’s zijn van bepaalde automotive dealer ondernemers. Stel je hebt een merk, welke + 30% minder verkoopt dan in 2013, en je eigen dealerbedrijf dik 50% minder. Is het dan nu de tijd […]
Eerste workshop: “betere conversie in online leads’ groot succes! Onlangs heb ik de eerste workshop mogen geven met als titel: “betere conversie in online leads‘ welke met een 30tal cursisten vol geboekt was. De eerste ervaringen van de deelnemers kunt u terugvinden op mijn Linkedin profiel. [youtube https://www.youtube.com/watch?v=Tkcfbn2a8Y4] Uiteraard gaan wij de komende tijd meerdere […]
De moeite willen nemen om een offerte te maken? Wat bedoel ik hier nu mee? Ik ben van mening dat teveel verkopers teveel bezig zijn met randzaken, beleidsmatige zaken en of afleveringen. in een ideale ‘paul’ wereld zou het autobedrijf bestaan, waar elke autoverkoper aldaar maar met twee zaken bezig is: of hij/zij zit tegenover […]
PTA en Iriks Peugeot training geven over de opvolging van online leads! #kannietbestaatniet<
De dealerwebsite is het belangrijkste marketinginstrument van de dealer anno 2014 Gek toch, dat veel importeurs nog steeds dealers “dwingen” om teveel te investeren in mooie, luxe dealerpanden, liefst aan de snelweg, om de beste uitstraling te hebben voor haar merk. De aanwezigheid op die andere snelweg, de digitale, wordt nog steeds niet voor vol aangezien! […]