Pauls blog
Mis niks van de online automotive!
Mis niks van de online automotive!
Weet u wie en waarom ze u bellen? Uit onderzoek blijkt dat steeds meer websitebezoek vanaf de mobiele telefoon afkomstig is. Daarmee neemt ook het aantal telefonische leads dat autobedrijven ontvangen toe. Veel autobedrijven blijken de telefonische lead niet optimaal te benutten. De nieuwe dienst #DCDW Call Track Manager zorgt voor structuur en adequate opvolging […]
Call Tracking voor autobedrijven in de tweede fase beland! #DCDW heeft samen met zijn partner Adcalls de functionaliteiten verder uitgebreid voor Call Tracking. Call Tracking is al gemeengoed bij Marktplaats, maar nu zijn er steeds meer dealer en autobedrijven die kiezen om Call Tracking in te zetten voor al hun marketing kanalen. Bijvoorbeeld om speciale […]
DM leads zijn een geschenk en vloek tegelijk voor de autoverkoper van 2017 Leads uit Direct Mailings, de zogenaamde passieve leads, zijn voor veel verkopers in de automotive een moeilijk hoofdstuk. Dat snap ik. De meeste verkopers hebben teveel bijtaken en daardoor ontbreekt het hen aan tijd om zich consequent te kunnen focussen op dit […]
Begin met het uitleggen van het waarom, en niet wat je doet. Apple’s iPod werd succesvol doordat Apple vertelde dat je duizend favoriete nummers in je achterzak had, in plaats van te zeggen dat het een nieuwe MP3-speler was. Dit is een audioversie van de presentatie van Sieger Veenhoven van DTC MEdia op de #DCDW2017. […]
Het aantal telefonische contactmomenten is binnen de automotive vele malen hoger dan het aantal webconversies, dus je moet vooral niet alleen op webconversies sturen, want dan zul je leads missen. Dit is een audioversie van de presentatie van Jeffrey Verhoek van Adcalls op de #DCDW2017. “Mijn naam is Jeffrey Verhoek en ik ben een van […]
Hoe kan een dealer in een gemeenschap van 800 mensen bij de top100 Ford dealers horen in de VS? In de VS zijn meer dan 3000 Ford-dealers, grote en minder grote bedrijven. Behoor je tot de Top 100, dan ben je een serieuze speler. Preston Ford is zo’n bedrijf, staat al enkele jaren in die […]
Waarom portals in Amerika, en dus ook bij ons relevant zijn! We weten allemaal dat Google de meest gebruikte zoekmachine is en dat Youtube nummer twee is. In Amerika liggen de verhoudingen inmiddels iets anders. Daar is Amazon de absolute nummer 2. Niet in automotive, maar voor algemeen gebruik. In de automotive wordt veel naar […]
Paragon Direct, de dealer die de strijd aan wil gaan met Amazon Onlangs schreef ik over Brian Benstock en zijn visie om de sales van zijn dealerbedrijf te verdubbelen, ongeacht wat de markt doet in New York of in de VS. Waarom? Hij weet dat Amazon, Google en of Facebook zich zullen gaan richten op […]
Sommige importeurs vernielen zelf hun verkopers middels passieve leads… Verschillen tussen leads zijn er altijd geweest en zullen er altijd blijven. Maar wat wel is veranderd, is de aandacht vanuit elke laag in de automotive voor (online) leads en de opvolging daarvan. Vaak is het zo dat de importeurs in het algemeen niet gelukkig zijn […]
Denk eens na over het runnen van een KCC/BDC op basis van KPI’s Regelmatig wisselen wij met onze kennis en ervaring vanuit het #DCDW Virtual BDC van gedachten met dealers die een eigen klantcontactcentrum (KCC) of Business Development Center (BDC) hebben. Dit zijn vrijwel altijd professionele en gepassioneerde dealers die het maximale uit hun kansen […]