Pauls blog

Pauls blog

Mis niks van de online automotive!

#DCDW Call Track Manager geeft inzicht in herkomst en succes telefonische leads
30 oktober 2017

#DCDW Call Track Manager geeft inzicht in herkomst en succes telefonische leads

Weet u wie en waarom ze u bellen? Uit onderzoek blijkt dat steeds meer websitebezoek vanaf de mobiele telefoon afkomstig is. Daarmee neemt ook het aantal telefonische leads dat autobedrijven ontvangen toe. Veel autobedrijven blijken de telefonische lead niet optimaal te benutten. De nieuwe dienst #DCDW Call Track Manager zorgt voor structuur en adequate opvolging […]

Lees verder
Call Tracking 2.0 voor de automotive
25 oktober 2017

Call Tracking 2.0 voor de automotive

Call Tracking voor autobedrijven in de tweede fase beland! #DCDW heeft samen met zijn partner Adcalls de functionaliteiten verder uitgebreid voor Call Tracking. Call Tracking is al gemeengoed bij Marktplaats, maar nu zijn er steeds meer dealer en autobedrijven die kiezen om Call Tracking in te zetten voor al hun marketing kanalen. Bijvoorbeeld om speciale […]

Lees verder
Hoe om te gaan met DM leads als autoverkoper…
11 oktober 2017

Hoe om te gaan met DM leads als autoverkoper…

DM leads zijn een geschenk en vloek tegelijk voor de autoverkoper van 2017 Leads uit Direct Mailings, de zogenaamde passieve leads, zijn voor veel verkopers in de automotive een moeilijk hoofdstuk. Dat snap ik. De meeste verkopers hebben teveel bijtaken en daardoor ontbreekt het hen aan tijd om zich consequent te kunnen focussen op dit […]

Lees verder
27 september 2017

Bonus Podcast: Sieger Veenhoven DTC Media

Begin met het uitleggen van het waarom, en niet wat je doet. Apple’s iPod werd succesvol doordat Apple vertelde dat je duizend favoriete nummers in je achterzak had, in plaats van te zeggen dat het een nieuwe MP3-speler was. Dit is een audioversie van de presentatie van Sieger Veenhoven van DTC MEdia op de #DCDW2017. […]

Lees verder
Bonus Podcast: Jeffrey Verhoek van Adcalls
27 september 2017

Bonus Podcast: Jeffrey Verhoek van Adcalls

Het aantal telefonische contactmomenten is binnen de automotive vele malen hoger dan het aantal webconversies, dus je moet vooral niet alleen op webconversies sturen, want dan zul je leads missen. Dit is een audioversie van de presentatie van Jeffrey Verhoek van Adcalls op de #DCDW2017. “Mijn naam is Jeffrey Verhoek en ik ben een van […]

Lees verder
3de dag van de Digital Dealer: Preston Ford
21 september 2017

3de dag van de Digital Dealer: Preston Ford

Hoe kan een dealer in een gemeenschap van 800 mensen bij de top100 Ford dealers horen in de VS? In de VS zijn meer dan 3000 Ford-dealers, grote en minder grote bedrijven. Behoor je tot de Top 100, dan ben je een serieuze speler. Preston Ford is zo’n bedrijf, staat al enkele jaren in die […]

Lees verder
2de dag van de Digital Dealer Conference: Last click attribution
20 september 2017

2de dag van de Digital Dealer Conference: Last click attribution

Waarom portals in Amerika, en dus ook bij ons relevant zijn! We weten allemaal dat Google de meest gebruikte zoekmachine is en dat Youtube nummer twee is. In Amerika liggen de verhoudingen inmiddels iets anders. Daar is Amazon de absolute nummer 2. Niet in automotive, maar voor algemeen gebruik. In de automotive wordt veel naar […]

Lees verder
1ste dag van de Digital Dealer Conference: Paragondirect
19 september 2017

1ste dag van de Digital Dealer Conference: Paragondirect

Paragon Direct, de dealer die de strijd aan wil gaan met Amazon Onlangs schreef ik over Brian Benstock en zijn visie om de sales van zijn dealerbedrijf te verdubbelen, ongeacht wat de markt doet in New York of in de VS. Waarom? Hij weet dat Amazon, Google en of Facebook zich zullen gaan richten op […]

Lees verder
Het verschil tussen een actieve en passieve lead!
18 september 2017

Het verschil tussen een actieve en passieve lead!

Sommige importeurs vernielen zelf hun verkopers middels passieve leads… Verschillen tussen leads zijn er altijd geweest en zullen er altijd blijven. Maar wat wel is veranderd, is de aandacht vanuit elke laag in de automotive voor (online) leads en de opvolging daarvan. Vaak is het zo dat de importeurs in het algemeen niet gelukkig zijn […]

Lees verder
3 vragen die elke dealer zich moet stellen met een eigen KCC/BDC
16 september 2017

3 vragen die elke dealer zich moet stellen met een eigen KCC/BDC

Denk eens na over het runnen van een KCC/BDC op basis van KPI’s Regelmatig wisselen wij met onze kennis en ervaring vanuit het #DCDW Virtual BDC van gedachten met dealers die een eigen klantcontactcentrum (KCC) of Business Development Center (BDC) hebben. Dit zijn vrijwel altijd professionele en gepassioneerde dealers die het maximale uit hun kansen […]

Lees verder
VorigeVolgende