Blog pagina 41

Mis niks van de online automotive:

6 november 2014

De Call Lead is de meest belangrijke en toch meest mishandelde lead die er is!

De call lead is de belangrijkste lead in het dealerbedrijf! Bij de laatste workshops en presentaties die ik de afgelopen weken heb gedaan, heb ik veel aandacht besteed aan de belangrijkste lead van allemaal! Niet dus de Nieuweautokopen.nl lead, maar de call lead! Deze lead is aantoonbaar het diepste in de salesfunnel en 70% van […]

Lees verder
6 november 2014

De dealerwebsite is de belangrijkste showroom voor de autodealer!

Elke dealer weet dat, maar acteert deze er ook naar? De dealerwebsite is de belangrijkste showroom anno 2014/2015. Uiteraard weet elke dealer dat, en dit feit wordt ook nog eens bevestigd door talloze onderzoeken op dit gebied. De dealerwebsite is dan ook nog meer invloedrijk dan de merkenwebsite, of andere websites zoals portals etc. De […]

Lees verder
23 oktober 2014

De falende lobby van de Bovag, VNA en RAI

Een lobby met de overheid doe je niet met zoete broodjes…. Vandaag was weer zo’n dag! Een dag dat ik blij ben dat ik in 2004 de beslissing heb genomen om niet meer afhankelijk te zijn van politiek Den Haag. Nieuweautokopen.nl is volledig politiek onafhankelijk, wat die zielen ook bedenken, het raakt ons niet. In […]

Lees verder
13 oktober 2014

Sales presentatie: betere conversie met online leads!

Vandaag presentatie bij een top10 Japans merk over online leads! Hoe kunnen we samen tot betere conversies komen van online leads! Immers online leads tekenen niet bij het kruisje….

Lees verder
11 oktober 2014

Blog; de doelstelling dient achteraf bepaald te worden in het dealerbedrijf

Doelstellingen dienen achteraf plaats te vinden niet vooraf. In mijn vorige leven als SsangYong dealer en voorzitter van de dealer-vereniging was deze periode om te kijken naar volgend jaar. Kijkend in de glazen bol kwamen wij tot een getal waar zowel de importeur als de dealers mee konden leven. De importeur pushte zoals gewend voor […]

Lees verder
2 oktober 2014

Blog: De 60% regel in online autoleads

Een statistische onderbouwing van je sales performance is key Van Brian Pasch heb ik de afgelopen jaren al veel geleerd! Echter een van de belangrijkste zaken die hij mij bij heeft gebracht is verder kijken dan de leads/sales conversie. Die is wel leuk, en interessant, maar geeft je geen beeld van de daadwerkelijke kansen van […]

Lees verder
2 oktober 2014

Blog: Snappen doe ik het niet!

Ben je een verkoper van succes of van je eigen falen? Vandaag was weer zo’n dag, waarin ik niet snap wat de motivatie’s zijn van bepaalde automotive dealer ondernemers. Stel je hebt een merk, welke + 30% minder verkoopt dan in 2013, en je eigen dealerbedrijf dik 50% minder. Is het dan nu de tijd […]

Lees verder
18 september 2014

Workshop betere conversie in online leads op 30 oktober!

Eerste workshop: “betere conversie in online leads’ groot succes! Onlangs heb ik de eerste workshop mogen geven met als titel: “betere conversie in online leads‘ welke met een 30tal cursisten vol geboekt was. De eerste ervaringen van de deelnemers kunt u terugvinden op mijn Linkedin profiel. [youtube https://www.youtube.com/watch?v=Tkcfbn2a8Y4] Uiteraard gaan wij de komende tijd meerdere […]

Lees verder
15 september 2014

Blog: de meeste verkopers hebben teveel ‘macht’

De moeite willen nemen om een offerte te maken? Wat bedoel ik hier nu mee? Ik ben van mening dat teveel verkopers teveel bezig zijn met randzaken, beleidsmatige zaken en of afleveringen. in een ideale ‘paul’ wereld zou het autobedrijf bestaan, waar elke autoverkoper aldaar maar met twee zaken bezig is: of hij/zij zit tegenover […]

Lees verder
10 september 2014

Online sales training geven bij Automotions.

PTA en Iriks Peugeot training geven over de opvolging van online leads! #kannietbestaatniet<

Lees verder
VorigeVolgende