Pauls blog

Pauls blog

Mis niks van de online automotive!

6 juni 2016

Waarom de doorlooptijd van de leads zeer bepalend is voor verbetering

De doorlooptijd van je sales op online leads vertellen je alles over het soort verkoper! Meet u als verkoopleider wel eens de doorlooptijd van uw sales vanuit alle online kanalen? Oftewel: Weet u wanneer de lead binnenkomt en op welke dag exact deze is geconverteerd in een sale? En de tijd die daar tussen zit, […]

Lees verder
5 juni 2016

Tip 4 voor meer reviews: Video’s werken goed in de automotive!

Video is een zeer sterke driver van bezoekers, klanten en vooral leads! In de reeks van de 5 tips die ik graag wil behandelen voor u, ben ik beland bij de meest onderschatte wijze van reviews en dat is video. En misschien is het geeneens onderschat, maar is het vooral moeilijk. Wij deden dit volop bij Nieuweautokopen.nl, […]

Lees verder
1 juni 2016

Tip 2 voor meer reviews: Gebruik uw Google Business pagina

Uw Google Business pagina is het belangrijkste gratis stukje online onroerend goed wat u moet optimaliseren! Zoals omschreven in het artikel “de case Bert Wieten”, dient uw Google Business pagina te optimaliseren. Er is alleen geen Google product wat zo omslachtig, moeilijk beheersbaar te managen was de afgelopen jaren als deze pagina! Echter het belang is er altijd […]

Lees verder
29 mei 2016

De “Bert Wieten case” bewijst maar eens te meer dat reviews belangrijk zijn!

Je kunt niet alleen af gaan op de enquetes en of reviews van je importeur” Onlangs verloor Bert Wieten zijn Hyundai dealerschap aan Auto Palace. Als oud Zwollenaar weet ik niet beter dat Wieten de Hyundai dealer was. Nu niet meer en al hoe wel Bert zijn bedenkingen erbij zal hebben, zie ook de rechtzaak […]

Lees verder
29 mei 2016

Digital Car Dealer Workshop – #DCDW in België op 28 juni!

De Digital Car Dealer Workshop komt naar België! Op dinsdag 28 juni komt de #DCDW van Paul de Vries (Kannietbestaatniet.nl) naar Antwerpen om samen met de Belgische verdelers te praten over alle mogelijkheden die het internet te bieden heeft voor hun werkzaamheden! De #DCDW wordt al sinds 2011 georganiseerd in Nederland (destijds #ISG20) om de […]

Lees verder
12 mei 2016

Snel bellen is de key om succesvol te zijn in de opvolging van online leads!

Snel je leads opvolgen in het dealerbedrijf is wel degelijk een succesvolle wijze van leads opvolgen Vaak is er nog wel een discussie bij dealerbedrijven wanneer de online leads moeten worden opgevolgd. Vaak is er geen proces voor, teveel toeval, of wordt het gedaan nadat al het andere gedaan is. Men gaat teveel uit van […]

Lees verder
12 mei 2016

De online autoverkoper anno 2016

De autoverkoper van 2016 bevindt zich volledig online en snapt dat hijzelf de maatstaf is van succes! In deze tijd is de autoverkoper van vroeger bijna verleden tijd en groeien wij zeer snel naar de online autoverkoper. Een autoverkoper die niet meer wordt misbruikt om allerlei randzaken te moeten doen, maar een verkoper die alleen […]

Lees verder
9 mei 2016

Zou je wel een website willen gebruiken van je importeur?

De dealerwebsite is je belangrijkste showroom en deze mag je niet af laten hangen van een importeur die het nog niet snapt Onze klanten veranderen snel, zeer snel! Bij Nieuweautokopen.nl en Marktplaats zijn de mobiele/responsive versies van onze websites in meer dan 50% van de gevallen verantwoordelijk voor de conversies en bezoeken. De consument verandert […]

Lees verder
6 mei 2016

Internet verkoop in de automotive is telefonische verkoop eerst!

Autoverkopers zouden zich meer moeten toeleggen op de telefonische verkoop Anno 2016 wordt steeds duidelijker dat het retailen in de automotive op de laatste benen loopt voordat andere fabrikanten het Tesla model gaan aanhangen. Een netwerk zonder zelfstandige en dus terechte eigenwijze ondernemers heeft immers zijn beste tijd gehad. Je ziet steeds meer signalen om je […]

Lees verder
2 mei 2016

Autodealers: 50% van je Adwords bezoek, zoekt iets anders dan verkoop nieuw!

Nieuw onderzoek bevestigt wat wij eigenlijk allemaal wel weten De autodealer van 2016 zit in de E-commerce business zoals Brian Pasch altijd al zegt. En met de nieuwe hoeveelheid data die over ons wordt uitgestort wordt dit alleen maar duidelijker! Op de laatste NADA 2016 kwamen er twee interessante zaken voorbij die voor Nederlandse dealers ook […]

Lees verder
VorigeVolgende